سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

کارآگاه کار

Aizenman ، که وابسته به موسسه برون برای علم مغز است ، گفت که نتیجه " آماده‌سازی " کفچه ماهی‌ها با یک حمله منجر به این شد که 25 درصد بیشتر در برابر حمله بعدی مقاومت کنند ، چهار ساعت بعد " گیج‌کننده " بود . قبل از اینکه تیمش به رهبری مارک بل موفق به حل این معما شود ، حدود دوازده آزمایش دیگر انجام شد .

اول ، آن‌ها به طور کلی مانع از سنتز polyamine شدند و دریافتند که نه تنها محافظت در برابر مصادره از بین رفته‌است ، بلکه کفچه ماهی‌ها را بیشتر در برابر حملات آسیب‌پذیر کرده‌است . سپس آن‌ها تبدیل of به other دیگر را قطع کردند و دریافتند که این گام حمایت را افزایش داده‌است و نشان می‌دهد که putrescine عضو مفید خانواده است .

با این نتایج ، آن‌ها مستقیما ً به بچه‌قورباغه عمل کردند و دریافتند که 65 درصد بیشتر طول می‌کشد تا دچار صرع شود تا به بچه‌قورباغه که مقدار putrescine را به دست می‌آورند .

آزمایش‌ها بیشتر نشان داد که اثر حفاظتی بعد از putrescine رخ می‌دهد و حداقل یک مرحله میانی باعث شده و باعث می‌شود که گیرنده‌های مغز در سلول‌های مغز فعال شوند .

Aizenman گفت : " با این حال ، من باید احتیاط کنم که این تحقیق ابتدایی است و پیش‌بینی اینکه چگونه این امر به کلینیک تبدیل خواهد شد ، زود است .

Aizenman گفت که در همین حال ، این تحقیق می‌تواند به توضیح کمی بیشتر درباره مغز جوانان کمک کند .

او گفت : " یافته‌های ما همچنین ممکن است به ما بگویند که مغزهای معمولی ، به خصوص در حال توسعه ، ممکن است سطح کلی فعالیت خود را تنظیم کنند و شاید نوعی کنترل تنظیمی در سطوح فعالیت مغزی داشته باشند."

علاوه بر Aizenman و بل ، نویسندگان دیگر هم از دانشجویان دوره لیسانس جیمز Belarde و هانا جانسون هستند . انجمن قلب آمریکا و موسسه ملی بهداشت ، این مطالعه را تامین کردند ، در حالی که پژوهشگران انفرادی از سوی بنیاد ملی علوم ، صندوق Klingenstein ، و جوایز اسکن مغزی برای تحقیقات صرع ، مورد حمایت قرار گرفتند .

losss حافظه متصل به صرع ، بیماران بیشتری را نسبت به دکترها نگران می‌کند .

مبدا :

دانشگاه ایالتی اوهایو

خلاصه :

بنا بر یک مطالعه اخیر ، بیماران مبتلا به صرع بیش از پزشکان خود درباره فقدان حافظه بالقوه بیمار همراه با اختلال دچار their، نگران هستند . در یک نظرسنجی ، بیماران مبتلا به صرع به عنوان یک گروه ، فقدان حافظه را به عنوان دومین نگرانی خود در لیست 20 نگرانی بالقوه پزشکی یا اجتماعی قرار دادند .

بنا بر یک مطالعه اخیر ، بیماران مبتلا به صرع بیش از پزشکان خود درباره فقدان حافظه بالقوه بیمار همراه با اختلال دچار their، نگران هستند .

در یک نظرسنجی ، بیماران مبتلا به صرع به عنوان یک گروه ، فقدان حافظه را به عنوان دومین نگرانی خود در لیست 20 نگرانی بالقوه پزشکی یا اجتماعی قرار دادند . کاهش حافظه به عنوان یک نگرانی در روز دوازدهم در تعداد پاسخ‌های ثبت‌شده توسط پزشکان و پزشکان پرستار که همان نظرسنجی را انجام دادند ، صورت گرفت .

بیماران و کاروران در مجموع سه مورد از پنج نگرانی مهم را به توافق رسیدند : داشتن یک حمله ناگهانی ، حق قانونی یا توانایی برای رانندگی و مصادره اموال تحت کنترل نبود . شرکت کنندگان مشکلاتی را با عوارض جانبی دارو به عنوان بالاترین نگرانی خود در نظر گرفتند و بیماران بعنوان پنجمین نگرانی خود ، بار مسئولیت خانواده شان را بر دوش داشتند .

هر دو گروه توافق کردند که داشتن یک حمله ناگهانی ، یک نگرانی شماره 1 بود . تقریبا ً سه چهارم از افراد حرفه‌ای و فقط بیش از نیمی از بیماران به عنوان بزرگ‌ترین نگرانی خود ، seizures غیرمنتظره را در میان گرفتند .

" در بسیاری از موارد ، مقدار قابل‌توجهی از همپوشانی وجود داشت ، اما چیزی که بیماران روی صفحه رادار خود داشتند این بود که افراد حرفه‌ای didn"t مساله حافظه بودند . جیمز McAuley ، استادیار عمل داروخانه و عصب‌شناسی در دانشگاه ایالتی اوهایو و نویسنده این مطالعه ، گفت : " حافظه برای درصد بیشتری از بیماران نسبت به آنچه ما پیش‌بینی کرده بودیم ، نگران‌کننده بود . "

منبع سایت علم روز