سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

او گفت : " اگر با استفاده از ترمز بیشتر از گاز the کنید ، احتمال اینکه بیمار خسته شود وجود دارد . "

برخی داروهای antiepileptic نیز می‌توانند موجب کاهش وزن یا کاهش وزن شوند .

داده‌های آماری questionnaire"s نشان داد که 57 درصد پاسخ دهندگان یا 147 بیمار در شش ماه گذشته دچار صرع شده بودند . تنها دو واکنش کلی به طور قابل‌توجهی براساس این ویژگی‌ها متفاوت بودند : بیماران با تصرف کنترل‌شده محتمل‌تر بودند که حق یا توانایی قانونی را برای رانندگی به عنوان یکی از نگرانی‌های اصلی خود در مقایسه با بیماران با تصرف کنترل‌نشده گزارش دهند ، و بیمارانی که به کنترل کنترل‌نشده اند احتمالا ً فقدان کنترل توقیف را به عنوان یک نگرانی نسبت به بیمارانی که seizures تحت کنترل بودند گزارش دهند .

McAuley اشاره کرد که از اینکه متوجه شد نگرانی قوی در مورد حافظه از هر دو گروه بیمار رد شده‌است شگفت‌زده شده‌است .

او گفت : " من پیش‌بینی می‌کردم که اگر بیماران خوب عمل کنند ، آن‌ها نگران حافظه ، رانندگی ، یا دوست داشتن آن‌ها برای مراقبت از آن‌ها نیستند ، آن‌ها می‌دانند که با وجود این که آن‌ها خوب عمل می‌کنند ، آن‌ها می‌دانند که به دلیل ماهیت غیر منتظره of که ممکن است فردا ، هفته بعد یا دو سال دیگر اتفاق بیفتد . بنابراین من حدس می‌زنم که هنوز اضطراب اساسی وجود دارد که توقیف ممکن است باز گردند ."

پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که به طور کلی ، افراد حرفه‌ای از نگرانی‌های بیماران خود آگاه هستند . پنج نگرانی مکرر بیماران با هفت نگرانی ثبت‌شده انجام‌شده توسط افراد حرفه‌ای همخوانی دارد .

دانشمندان قصد دارند تا عمق بیشتری در این حوزه از تحقیقات کاوش کنند و تحقیق کنند که چه عواملی پشت مشکلات حافظه هستند که بیماران گزارش می‌دهند .

McAuley گفت : " ما سعی خواهیم کرد علت مشکل حافظه را متفاوت کنیم و به ما کمک خواهد کرد که چگونه دوزهای دارو را افزایش دهیم تا کنترل بهتر را بدست آوریم ، دوزهای کم را حذف کنیم و یا از یک ضد افسردگی برای رسیدگی به وضعیت استفاده کنیم .

این اثر بخشی از یک کمک‌هزینه تحقیقاتی Undergraduate از دانشکده داروسازی اوهایو of بود .

مولفین از جمله جان الیوت ، Sheri هارت ، لوکرتیا لانگ ، جی . Layne مور و Bassel Shneker از بخش عصب‌شناسی دانشگاه عصب‌شناسی اوهایو و سونیا Patankar از دانشکده داروسازی .

صدای سفید پس از صدای بلند باعث می‌شود که کمبود شنوایی در موش‌ها ایجاد شود

مبدا :

جامعه علم اعصاب

خلاصه :

از دست دادن شنوایی ملایم از قرار گرفتن در معرض کم‌تر از یک ساعت سر و صداهای بلند منجر به سازماندهی مجدد مدارها در ساختار midbrain کلیدی سیستم شنیداری در موش‌ها می‌شود و تحقیقات جدیدی را پیدا می‌کند . با این حال ، قرار گرفتن در معرض نویز سفید ملایم به مدت هفت روز بلافاصله پس از صدای بلند باعث شد که تجدید سازمان این مدارها و کسری شنوایی مربوط به برخی از موش‌ها شود .

از دست دادن شنوایی ملایم از قرار گرفتن در برابر کم‌تر از یک ساعت سر و صداهای بلند منجر به سازماندهی مجدد مدارها در یک ساختار midbrain کلیدی سیستم شنیداری در موش‌ها می‌شود و تحقیقات جدیدی را در ژورنال علم عصبی پیدا می‌کند . با این حال ، قرار گرفتن در معرض نویز سفید ملایم به مدت هفت روز بلافاصله پس از صدای بلند باعث شد که تجدید سازمان این مدارها و کسری شنوایی مربوط به برخی از موش‌ها شود .

کارل Kandler و همکارانش دریافتند که حدود نیمی از موش‌هایی که در معرض سطوح فشار صدا بالا ( 116 دسی‌بل ) بودند، برای 45 دقیقه قادر به تشخیص فاصله‌های خاموشی در صدای پس‌زمینه یک هفته بعد نبودند . این کسری تشخیص شکاف در مدل‌های حیوانی به عنوان نشانه‌ای از tinnitus ( صدای درک شده یا صداهای دیگر در گوش ) تعبیر می‌شود که معمولا ً پس از از دست دادن شنوایی رشد می‌کند . در هر دو مدل حیوانات و انسان‌ها ، tinnitus با فعالیت بالا در colliculus inferior ( IC ارتباط دارد .

منبع سایت علم روز