سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

سندروم Usher همچنین باعث کوری می‌شود با این که سلول‌های تشخیص نور در شبکیه به تدریج دچار استهلاک می‌شوند. اگر چه این مطالعات برای ترمیم بینایی تست نشدند ، درمان ژن در چشم در حال حاضر برای اختلالات دیگر انجام می‌شود .

Geleoc می‌گوید : " ما قبلا ً می‌دانیم که این بردار در شبکیه چشم کار می‌کند و چون بدتر شدن در شبکیه چشم کار کمتری دارد ، پنجره‌ای دیگر برای درمان وجود دارد ."

the ، دستیار پروفسور ophthalmology در مدرسه پزشکی هاروارد می‌گوید : " پیشرفت در درمان ژنی برای کوری فراتر از شنوایی است و من معتقدم که مطالعات ما یک گام مهم برای باز کردن آینده درمان ژن شنوایی هستند .

هولت ، مدیر تحقیقات otolaryngology در بیمارستان بوستون Children"s ، که همچنین یک نویسنده هم‌کار در مقاله دوم بود ، می‌گوید : " در اینجا ما برای اولین بار نشان می‌دهیم که با ارائه توالی ژن درست به تعداد زیادی از سلول‌های حسی در گوش ، ما می‌توانیم هم شنوایی و هم تراز را به سطوح نزدیک - نرمال بازگردانیم ."

برنامه آموزشی شناختی مبتنی بر کامپیوتر می‌تواند به بیماران مبتلا به tinnitus شدید کمک کند .

مبدا :

دفتر روزنامه JAMA

خلاصه :

محققان تاثیر یک برنامه آموزشی شناختی بر روی tinnitus را ارزیابی کردند و نتایج مثبتی را گزارش کردند .

در مطالعه‌ای که توسط JAMA Otolaryngology - رئیس جراحی گردن & منتشر شد ، محققان تاثیر یک برنامه آموزشی شناختی بر روی tinnitus را ارزیابی کردند .

افراد با tinnitus حافظه کاری poorer ، سرعت پردازش کندتر و زمان‌های واکنش و نقص در توجه انتخابی دارند . Neuroplasticity ( توانایی brain"s برای سازماندهی مجدد خود با تشکیل پیوندهای عصبی جدید ) ، اساس ایجاد چندین برنامه بهبود شناختی است که قصد کاهش سن قانونی و بهبود بالقوه اختلالات مانند کسری توجه را دارد . برنامه تناسب اندام ( bfp - T ) یک برنامه آموزشی شناختی است که به طور خاص برای بهره‌برداری از neuroplasticity برای حفظ و گسترش سلامت شناختی در بزرگسالان با tinnitus طراحی شده‌است .

جی اف . Piccirillo ، M.D. ، از دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن در سنت لوییس ، و Editor ، JAMA Otolaryngology - رئیس جراحی و همکارانش 40 بزرگ‌سال را به طور تصادفی برای بیش از 6 ماه و 20 سال تحت کنترل سالم به گروه کنترل bfp - تی یا غیر - اختصاص دادند . شرکت کنندگان در گروه مداخله نیاز به تکمیل یک ساعت در یک ساعت در هر روز ، پنج روز در هفته ، برای هشت هفته ، داشتند . The - تی شامل 11 تمرینات آموزشی تعاملی ( محرک صوتی ساده ، گفتار پیوسته و محرک‌های بصری ) در تلاش برای رسیدگی به اثر attentional tinnitus است .

ارزیابی Tinnitus ، تصویربرداری عصبی و آزمایش شناختی در سطح پایه و 8 هفته بعد تکمیل شد . این کنترل‌ها ، ارزیابی تصویربرداری عصبی و شناختی را تحت پوشش قرار دادند .

محققان دریافتند که بیماران با tinnitus در گروه تی - تی ، در ادراک tinnitus ، حافظه ، توجه و تمرکز در مقایسه با بیماران گروه کنترل غیر - پیشرفت داشته‌اند . تغییرات neuroimaging در سیستم‌های مغزی مسئول توجه و کنترل شناختی در بیمارانی مشاهده شد که از مدل bfp - تی استفاده کردند و یک توضیح مکانیکی ممکن برای این تغییرات می‌تواند تغییرات اساسی در سیستم‌های مغزی کلیدی دخیل در کنترل شناختی باشد . "

محققان می‌نویسند : " ما معتقدیم که تحقیقات مداوم در نقش برنامه‌های بازپروری آموزش شناختی با یافته‌های این مطالعه حمایت می‌شود و به نظر می‌رسد که نقش neuroplasticity در درمان آینده برای tinnitus در نظر گرفته شود ، ما معتقدیم که نتایج این مطالعه برای بسیاری از بیماران دارای tinnitus که به دنبال جلب توجه پزشکی هستند ، قابل‌اجرا می‌باشد ."

منبع سایت علم روز