سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

دکتر Maison ، محقق در آزمایشگاه‌های Eaton - پی بادی در مراسم قداس ، گفت : " در حالی که حساسیت شنوایی و توانایی درک گفتار در محیط‌های آرام ، در همه موضوعات یک‌سان بود ، ما شاهد کاهش پاسخ‌های عصب شنوایی در شرکت کنندگان در معرض سر و صدا در محیط‌های پر سر و صدا و در محیط‌های پر هیاهو بودیم . " چشم و گوش و استادیار دانشگاه هاروارد در دانشکده پزشکی هاروارد .

آسیب شنوایی که حدود 48 میلیون آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ، می‌تواند از طریق سر و صدا یا پیری ایجاد شود و به طور معمول از آسیب به سلول‌های حسی گوش داخلی ( یا حلزون گوش ) ایجاد شود که صداها را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌کند و یا رشته‌های عصبی شنوایی که آن سیگنال‌ها را به مغز انتقال می‌دهد . این بیماری به طور سنتی به وسیله بلندی در سطح صدا برای شنیدن صدای کوتاهی تشخیص داده می‌شود ، همانطور که بر روی یک audiogram ، آزمون استاندارد طلایی حساسیت شنوایی ، آشکار می‌شود .

از سوی دیگر ، " فقدان شنوایی مخفی " به synaptopathy ، یا آسیب به اتصالات بین فیبرها و سلول‌های حسی اشاره دارد که نوعی آسیب است که قبل از از دست دادن خود سلول‌های حسی به خوبی رخ می‌دهد . از دست دادن این اتصالات به احتمال زیاد به درک مشکلات در درک محیط‌های گوش دار کمک می‌کند ، و همچنین ممکن است در نسل of ( زنگ در گوش ) و / یا hyperacusis ( افزایش حساسیت به صدا ) مهم باشد . اتلاف شنوایی مخفی را نمی‌توان با استفاده از استاندارد audiogram استاندارد اندازه‌گیری کرد ؛ بنابراین ، جرم . پژوهشگران چشم و گوش برای توسعه مقیاس‌های حساس ‌تری که می‌توانند برای حلزونی حلزونی را تست کنند ، دست‌به‌کار شدند .

معیارهای تشخیصی برای از دست دادن شنوایی مخفی مهم هستند چون به ما کمک می‌کنند تا میزان کامل آسیب ناشی از نویز را به گوش داخلی ببینیم . ابزارهای اندازه‌گیری بهتر نیز در ارزیابی درمان‌های بعدی برای ترمیم آسیب عصب در گوش داخلی مهم خواهند بود . نماز . محققان گوش و گوش در مدل‌های حیوانی نشان داده‌اند که تحت برخی شرایط اتصالات بین سلول‌های حسی و عصب شنوایی می‌تواند با استفاده از عوامل رشد مانند neurotrophins ، با موفقیت دوباره برقرار شود .

دکتر Maison می‌گوید : " ایجاد یک تشخیص قابل‌اعتماد از فقدان شنوایی مخفی ، کلید پیشرفت در درک بیماری گوش داخلی است ، بلکه ممکن است روش تحقیق جدید را تغییر دهد ، از جمله درک مکانیزم‌های زیربنایی شماری از اختلالات شنوایی نظیر tinnitus و hyperacusis .

مولفین این مقاله عبارتند از دکتر Maison ، M . چارلز لیبرمن ، دکترا از آزمایشگاه‌های بادی Eaton - پی بادی . چشم و گوش و مایکل جی . (Epstein ) ، Ph.D. ، و ساندرا S . کلیولند ، Au ، Au . د . سی بی - ای ، از دانشگاه شمال شرقی تحقیقات انجام‌شده توسط NIDCD RO1 DC00188 و NIDCD P30 DC 05209 .

هنگامی که صدا خفه صدا موضوع علم است ،

محققان با یک رویکرد هوشمندانه به اولین ژن که ممکن است محافظ tinnitus باشند اشاره می‌کنند - - که در گوش بسیاری از ما به صدا در می‌آید ، وقتی هیچ صدایی وجود ندارد

مبدا :

مرزها

خلاصه :

مطالعه جدید در موش‌ها ، اولین ژن را پیشنهاد می‌کند که می‌تواند به جلوگیری از tinnitus کمک کند که در گوش‌ها در داخل مغزش هنگامی که هیچ صدای خارجی وجود ندارد زنگ می‌زند . این کشف اولین قدم برای شناسایی مولکول‌هایی است که می‌توانند در درمان‌ها برای ساکت کردن صداهای شبح ، و کمک به هزاران نفر هدف قرار بگیرند .

محققان با یک رویکرد هوشمندانه به اولین ژن که ممکن است محافظ tinnitus باشند اشاره می‌کنند - - که در گوش بسیاری از ما به صدا در می‌آید ، در حالی که هیچ صدایی وجود ندارد .

منبع سایت علم روز