سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

کانال‌های فاسد شده کلسیم به عنوان علت بیماری

انواع مختلفی از صرع ، اختلالات هماهنگی ( ataxias ) و میگرن ناشی از جهش در کانالی به نام P / Q هستند که جریان ورود یون‌های کلسیم را به سلول‌های عصبی مغز کنترل می‌کند . دکتر ملانی مارک از گروه پروفسور Herlitze"s یک مدل حیوانی ساخت که در آن این کانال کلسیم می‌تواند در هر زمانی در یک منطقه مغزی انتخاب شود . دکتر مارک توضیح می‌دهد : " این اولین باری است که ما می‌توانیم نشان دهیم که این بیماری‌ها می‌توانند با پردازش سیگنال ناکارآمد و منشا مخچه فعال شوند ."

از طریق هم‌کاری با یک درمان جدید

با کمک مدل جدید ماوس ، تیم Herlitze"s به نام موش Purky ، اکنون در حال بررسی پایه مولکولی بیماری‌های ناشی از تغییرات در کانال کلسیم نوع P / Q ، به منظور توسعه رویکردهای درمانی جدید است . پروفسور Herlitze می‌گوید : " در هم‌کاری با پروفسور دکتر Timmann براون در Essen و پروفسور دکتر Klockgether از کلینیک دانشگاه در بن ، Bochum"s عصب شناسان می‌خواهند مطالعات خود را در مدل موشی با نتایج بررسی‌های بیمار مقایسه کنند .

نقش جدید برای یک مولکول پیر : حفاظت از مغز ناشی از حمله‌های صرع

مبدا :

دانشگاه براون

خلاصه :

پیامد این حمله صرع ، برخی از شخصیت‌های مرموز ، از جمله the مولکول را دارد . در تحقیقات جدید در مورد بچه‌قورباغه ، که شیمی مغز مشابهی را با انسان‌ها تقسیم می‌کنند، putrescine به عنوان یک تاثیر آرامش بخشی ظاهر می‌شود که مقاومت در برابر حمله‌های بعدی را منتقل می‌کند . در دراز مدت ، این کشف می‌تواند به توسعه داروها برای کودکان مبتلا به صرع کمک کند .

سال‌ها است که دانشمندان مغز از نقش سایه‌ای که توسط مولکول putrescine ایفا می‌شود ، گیج شده‌اند ، که به نظر می‌رسد که در مغز به دنبال یک حمله صرعی به نظر می‌رسد ، اما بدون یک نشانه مشخص ، آیا برای بدتر کردن آسیب مغزی که به دنبال توقیف و یا محافظت از مغز از آن است ، وجود دارد . یک مطالعه در دانشگاه براون جدید ، مولکول را مستقیما ً در کنار خوب قرار می‌دهد : به نظر می‌رسد که در مقابل حملات چند ساعت بعد محافظت می‌کند .

putrescine یکی از اعضای خانواده مولکول‌ها به نام " polyamines " است که در سراسر بدن برای میانجی کردن وظایف مهم مثل تقسیم سلول وجود دارد . چرا پس از آن که seizures به درستی درک شد ، چرا آن‌ها در مغز موج می‌زنند . در یک سری آزمایش‌ها طولانی ، عصب شناسان با دقت زیاد فعالیت خود را در مغز کفچه ماهی‌ها ردیابی کرده‌اند . چیزی که آن‌ها کشف کردند این است که putrescine در نهایت منجر به the انتقال‌دهنده عصبی می‌شود که به فعالیت آرام مغز مشهور است . وقتی آن‌ها دچار صرع در بچه‌قورباغه شدند ، متوجه شدند که the که در اولین موج از seizures تولید می‌شوند ، به بچه‌قورباغه کمک می‌کند که در برابر موج دوم حمله القا شده مقاومت کنند .

کارلوس Aizenman ، استادیار علوم اعصاب و نویسنده ارشد تحقیقی که در مجله Nature Neuroscience منتشر شده‌است ، گفت که تحقیقات بیشتر در نهایت می‌تواند دارویی تولید کند که این فرآیند را هدف قرار می‌دهد و به طور بالقوه به کودکان مبتلا به صرع کمک می‌کند . بچه‌قورباغه و یا toddlers شبیه هم هستند ، اما این جنبه اساسی شیمی مغز آن‌ها است .

Aizenman و همکارانش نوشتند : " به طور کلی یافته‌های ارایه‌شده در این مطالعه ممکن است پیامدهای درمانی مهمی داشته باشد . ما یک نقش جدید برای متابولیسم polyamine را توصیف می‌کنیم که منجر به اثر حفاظتی بر مصادره حیوانات در حال توسعه می‌شود ."

منبع سایت علم روز