سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

برای خلاصه کردن وضعیت بالینی زوال عقل در انسان‌ها ، که در آن بیماران در حال حاضر علائم بیماری را تشخیص می‌دهند ، دکتر Pratico و همکارانش به طور خاص از موش‌های مهندسی شده تاو استفاده کرده‌اند که دارای گره‌های tangles هستند که به آن‌ها اجازه ارتباط با یکدیگر را می‌دهند ) و در حافظه و توانایی یادگیری کاهش می‌یابند . وقتی حیوانات 12 ماه سن داشتند ، معادل 60 سال در انسان‌ها ، با zileuton ، دارویی که مانع تشکیل leukotriene با مسدود کردن آنزیم 5 - می‌شد ، تیمار شدند .

پس از 16 هفته درمان ، حیوانات برای ارزیابی حافظه کار خود و حافظه آموزش ادراک سه‌بعدی خود تست‌های maze انجام دادند . در مقایسه با حیوانات untreated ، موش‌هایی که zileuton را دریافت کرده بودند ، به طور قابل‌توجهی در آزمایش‌ها عملکرد بهتری داشتند . عملکرد برتر آن‌ها یک برگشت موفقیت‌آمیز از کمبود حافظه را نشان داد .

برای تعیین اینکه چرا این اتفاق افتاد ، محققان ابتدا سطوح leukotriene را آنالیز کردند . آن‌ها دریافتند که موش‌های رفتاری ( تاو در مقایسه با موش‌های تیمار نشده 90 درصد کاهش را تجربه کرده‌اند . علاوه بر آن ، سطوح phosphorylated و تاو غیرقابل‌حل ، شکل پروتئین که به طور مستقیم به سیناپس‌ها آسیب می‌رساند ، 50 درصد کم‌تر از حیواناتی که تحت درمان قرار دارند ، قرار دارند . معاینه میکروسکوپ ، تفاوت‌های گسترده‌ای را در integrity سیناپسی بین دو گروه از موش‌ها آشکار ساخت . در حالی که حیوانات تیمار نشده از زوال سیناپسی شدید برخوردار بودند ، synapses که با حیوانات تاو برخورد می‌کردند از موش‌های معمولی بدون بیماری قابل‌تشخیص بودند .

دکتر Pratico گفت : " التهاب از موش‌هایی که با مواد مخدر درمان شده‌اند ، کاملا ً از بین رفته‌است .

دکتر Pratico توضیح داد : " این مطالعه بویژه هیجان‌انگیز است زیرا zileuton قبلا ً توسط اداره غذا و دارو برای درمان آسم تایید شده‌است ."

وی افزود : " این یک داروی قدیمی برای یک بیماری جدید است .

HIV فعال در سلول‌های خونی سفید بزرگ ممکن است اختلال شناختی در موش‌های عفونی داشته باشد.

مطالعه سطوح شواهد جدید از نقش مهم macrophages در اختلال شناختی مربوط به اچ آی وی

مبدا :

PLOS

خلاصه :

macrophages ، گلبول‌های سفید خون که عوامل بیماری زای بالقوه را در بر می‌گیرند و عوامل بیماری زای بالقوه را از بین می‌برند ، ذخایر ویروسی فعال بندرگاه را که به نظر می‌رسد نقش کلیدی در یادگیری و حافظه در موش‌های عفونی شده با نسخه موش HIV ایفا می‌کنند .

macrophages ، گلبول‌های سفید خون که عوامل بیماری زای بالقوه را در بر می‌گیرند و عوامل بیماری زای بالقوه را از بین می‌برند ، ذخایر ویروسی فعال بندرگاه را که به نظر می‌رسد نقش کلیدی در یادگیری و حافظه در موش‌های عفونی شده با نسخه موش HIV ایفا می‌کنند . Chao - جیانگ Gu از مدرسه پزشکی Icahn در کوه سینا ، نیویورک و همکارانش این یافته‌های جدید را در PLOS Pathogens ارایه می‌کنند .

ترکیبات دارویی که به عنوان درمان ضد antiretroviral شناخته می‌شوند در سرکوب تاثیرات HIV در افراد مبتلا بسیار موفق بوده‌اند . با این حال ، حدود 50 درصد از افراد تحت درمان ضد antiretroviral طولانی‌مدت هنوز هم مشکلات یاد گیری مربوط به اچ آی وی و مشکلات حافظه را تجربه می‌کنند . دقیقا ً مشخص نیست که چگونه اچ آی وی باعث بروز این مشکلات می‌شود .

برای بررسی نقش اچ آی وی در اختلال شناختی ، Gu و همکاران مبتلا به موش عفونی شده به طور ژنتیکی به عنوان EcoHIV شناخته می‌شوند . آن‌ها دریافتند که سیستم‌های ایمنی mice"s قادر به سرکوب سطوح EcoHIV و عوارض جانبی هستند ؛ اثرات مشابهی در واکنش به درمان ضد ویروسی در انسان‌ها دیده می‌شود . با این وجود ، موش‌ها با این وجود مشکلات یادگیری و حافظه را تجربه کردند .

منبع سایت علم روز