سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

کنترل‌کننده ترافیک سلولی

Gunawardena و همکارانش از سال 2013 بر روی حمل و نقل presenilin و axonal منتشر شده‌اند .

اولین مطالعه آن‌ها در مورد این موضوع نشان داد که presenilin به تنظیم جریان ترافیک در نورون‌های پرواز میوه ، تاثیر می‌گذارد و بر این موضوع تاکید دارد که چگونه موتورهای مولکولی سریع ( شبیه کامیون ) در امتداد مسیرهای مسیر مانند " microtubule " حرکت می‌کنند .

از آن زمان ، تیم نشان داده‌است که presenilin با آنزیمی به نام GSK - 3 کنار هم کار می‌کند ؟ برای کنترل رفتار موتورها ، از جمله حرکت موتورها و نحوه اتصال موتورها با حباب‌های آلی به نام کیسه‌های هوایی که برای بقای سلول ، سیگنال دهی و تعمیر نیاز دارند .

مطالعه اخیر محققان ، مقاله 22 مه در ژنتیک مولکولی انسانی ، جزییاتی درباره نحوه تعامل presenilin با GSK - 3 ارایه می‌دهد ؟ و گزارش‌ها حاکی از آن است که یک ساختار مولکولی خاص درون presenilin - - یک حلقه - - برای کنترل ترافیک مناسب لازم است .

راه‌های جدید درمان ؟

Gunawardena می‌گوید که مطالعات انجام‌شده در طول این سال‌ها ، دیدگاه‌هایی را ارائه می‌دهند که می‌توانند یک روز راه‌های جدیدی را برای درمان یا پیش‌گیری از Alzheimer"s ها در نظر بگیرند .

تحقیقات او حاکی از پیچیدگی‌های بیماری‌های نورولوژیکی است .

Presenilin نقش مهمی در Alzheimer"s دارد : پروتیین به تولید of - amyloid کمک می‌کند ، که در زمان overproduced باعث ایجاد plaques در مغز بیماران می‌شود . اما کار Gunawardena"s نشان می‌دهد که presenilin ممکن است نقش دیگری نیز داشته باشد - - این یکی مثبت - - در تنظیم جریان ترافیک در درون سلول‌های مغز و جلوگیری از انسداد آن در طول زمان می‌تواند منجر به مرگ سلول و بیماری شود .

او می‌گوید : این ممکن است به توضیح این مساله کمک کند که چرا جهش‌های ژنتیکی که منجر به از دست رفتن تابع presenilin"s می‌شوند با Alzheimer"s مرتبط هستند .

او می‌گوید : " ما در مورد عملکرد نرمال of کنجکاو هستیم . در گذشته ما به این موضوع فکر کردیم که در تولید of - amyloid نقش دارد ، اما در واقع ، presenilin به نظر می‌رسد که عملکرد بسیار متفاوتی از این داشته باشد . همانطور که در مورد presenilin بیشتر یاد می‌گیریم ، امکان پذیر است که تحقیق ما منجر به فرصت‌های جدید و هدفمند تری برای درمان یا پیش‌گیری از بیماری Alzheimer"s شود ."

الگوی ارتباطی معمول افراد مبتلا به بیماری Alzheimer"s

مبدا :

دانشگاه Kumamoto

خلاصه :

Dementia ، به هر شکل ، یک بیماری دل شکستگی است که می‌تواند قبل از عبور ، تفکر و توانایی‌های قضاوت را از بین ببرد . برای حفظ چهره ، افراد مبتلا به زوال عقل اغلب وانمود می‌کنند که پاسخ به سوال‌ها را می‌دانند ، حتی اگر واقعا ً این کار را بکنند . این امر اغلب شدت بیماری را پنهان می‌کند و ترس و درماندگی کسانی را که به آن‌ها اهمیت می‌دهند پنهان می‌کند . عمل وانمود کردن برای حفظ ظاهر به عنوان " واکنش‌های ظاهر نجات‌بخش " ( SARs ) شناخته می‌شود ، و یک گروه تحقیقاتی اولین آنالیز آماری of در بیماران با اشکال مختلف زوال عقل را انجام داده‌است .

Dementia ، به هر شکل ، یک بیماری دل شکستگی است که می‌تواند قبل از عبور ، تفکر و توانایی‌های قضاوت را از بین ببرد . برای حفظ چهره ، افراد مبتلا به زوال عقل اغلب وانمود می‌کنند که پاسخ به سوال‌ها را می‌دانند ، حتی اگر واقعا ً این کار را بکنند . این امر اغلب شدت بیماری را پنهان می‌کند و ترس و درماندگی کسانی را که به آن‌ها اهمیت می‌دهند پنهان می‌کند . عمل وانمود کردن برای حفظ ظاهر به عنوان " واکنش‌های ظاهر نجات‌بخش " ( SARs ) و یک گروه تحقیقاتی از دانشگاه Kumamoto در ژاپن اولین آنالیز آماری of در بیماران با اشکال مختلف زوال عقل را انجام داده‌است . یافته‌های آن‌ها نشان داد که پاسخ‌های نجات‌بخش به ویژه در افراد مبتلا به بیماری Alzheimer"s ( AD تقسیم می‌شوند ، و محققان را توصیه می‌کنند که نگرش محترمانه تری نسبت به بیمارانی که SARs را نشان می‌دهند ، ایجاد کنند ، زیرا SARs دلالت بر احساسات در تضاد با سوالاتی دارند که بیماران نمی‌توانند به درستی پاسخ دهند .

منبع سایت علم روز