سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

تنها ویژگی‌هایی که با شکل شدیدتری از افسردگی همراه هستند، از جمله سن کم در آغاز ، نمره شدت علایم ، و تعداد بالایی از علایم خاص از راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات ذهنی ( DSM ) مربوط به بار ژنتیکی بالاتر برای سه اختلالات روانی است . این تجزیه و تحلیل هیچ ارتباطی بین نمرات پروفایل خطر ژنتیکی و طول مدت نشانه‌ها ، سابقه خانوادگی افسردگی ، تکرار MDD قسمت یا مرحله of را نشان نداد .

دکتر جان Krystal ، سردبیر نشریه روان‌پزشکی زیستی ، گفت : " این مطالعه از این ایده حمایت می‌کند که اختلالات روانی ناهمگن هستند و ظهور زودهنگام و اشکال جدی‌تر افسردگی آن‌هایی هستند که مبتلا به افسردگی بیشتر هستند . "

محققان با استفاده از یک گروه مستقل متشکل از بیماران MDD بیمار و دکترا، از مطالعه radiant - بریتانیا ، یافته‌های خود را تکرار کردند که بیمارانی با تعداد بالایی از علایم DSM ، خطر ژنتیکی بیماری اسکیزوفرنی را افزایش داده‌اند .

ناحیه مغز مرتبط با اختلال دو قطبی

مبدا :

مرکز علوم درمانی دانشگاه تگزاس در هیوستون

خلاصه :

کاهش حجم در بخش‌های خاص هیپوکامپ - - که به عنوان مرکزی از حالت و پردازش حافظه شناسایی شد - به اختلال دوقطبی در یک مطالعه جدید پیوند داده شد .

در مطالعه‌ای که توسط محققان در مرکز علوم درمانی دانشگاه تگزاس در هوستون ( UTHealth ) به رهبری محققان در دانشگاه علوم درمانی دانشگاه تگزاس ( UTHealth ) انجام شد ، در یک مطالعه به رهبری محققان در دانشگاه علوم درمانی تکزاس ( UTHealth ) ، یک کاهش حجم در بخش‌های ویژه‌ای از هیپوکامپ و پردازش حافظه ، به اختلال دو قطبی مربوط بود . این تحقیق امروز در رشته روانشناسی مولکولی و بخشی از گروه انتشارات طبیعت منتشر شد .

به گفته بو Cao ، Ph.D. ، نویسنده اول و corresponding در دانشکده روانشناسی و علوم رفتاری در دانشکده پزشکی McGovern در UTHealth می‌گوید : " مطالعه ما یکی از اولین کسانی است که به اختلال دوقطبی در حوزه‌های فرعی خاصی در هیپوکامپ اشاره کرد . " این چیزی است که محققان در تلاش برای پاسخ دادن به آن بوده‌اند . فرضیه این بود که رشته‌های فرعی مختلف هیپوکامپ ، ممکن است کارکرده‌ای متفاوتی داشته باشند و ممکن است در اختلالات خلقی مختلف مانند اختلال دوقطبی و اختلال افسردگی بزرگ تحت‌تاثیر قرار بگیرند ."

وی امیدوار است که این مطالعه ، که در بخشی از موسسه ملی بهداشت روان ( NIMH ) تامین شده‌بود ، تحقیقات آینده در مورد جزئیات در هیپوکامپ به عنوان یک نشانگر برای تشخیص دقیق و پاسخ مثبت درمان اختلال دو قطبی را مطرح خواهد کرد .

حدود 6 میلیون آمریکایی از اختلال دو قطبی رنج می‌برند . اختلال دوقطبی با تغییرات روحی مشخص می‌شود که می‌تواند از انرژی بالا ، حالت شیدایی به حالت افسردگی پایین و افسرده نوسان پیدا کند. براساس گزارش موسسه ملی بهداشت ، این اختلال می‌تواند بر خواب ، سطح انرژی و توانایی فکر کردن به روشنی تاثیر بگذارد . آن می‌تواند با توانایی person"s برای کار و انجام فعالیت‌های روزمره زندگی تداخل داشته باشد و می‌تواند منجر به تلاش‌های انتحاری شود . بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی دوم ، اپیزودهای کاملا ً دیوانه را تجربه نمی‌کنند ، بلکه ممکن است دارای یک وضعیت انرژی شدید کم‌تر باشند .

تیم تحقیقاتی از ترکیبی از تصویربرداری تشدید مغناطیسی ( ام آر آی ) و روش تقسیم‌بندی تصویر - هنر برای کشف تفاوت در نسخه‌های فرعی هیپوکامپ ، یک منطقه seahorse شکل در مغز استفاده کرد . موضوعات مرتبط با اختلال دوقطبی در مقایسه با موضوعات سالم و افراد مبتلا به اختلال افسردگی بزرگ ، مورد مقایسه قرار گرفتند .

محققین دریافتند که سوژه‌ها با اختلال دو قطبی ، حجم را در 4 لایه سلولی ( CA ) ، دو لایه سلولی و بخشی از هیپوکامپ ، کاهش داده بودند . کاهش در بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی بسیار شدیدتر از اختلالات روحی دیگر مورد بررسی بود .

علاوه بر این، در بیمارانی که اختلال دوقطبی اول دارند ، حجم نواحی خاصی از این قبیل که CA در طول مدت بیماری افزایش می‌یابد ، کاهش می‌یابد . قسمت‌هایی از دیگر نواحی آسیای میانه و دم hippocampal بیشتر در موضوعاتی educed بودند که اپیزودهای جنون‌آمیز بیشتری داشتند .

منبع سایت علم روز