سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

Yolken می‌گوید که مطالعه team"s از علاقه به ارتباطات طولانی‌مدت در میان عفونت‌ها ، the و علائم بیماری روانی سرچشمه گرفته‌است . به عنوان مثال ، مطالعات متعدد نشان داده‌اند که تغییرات تجربی در the حیوان می‌تواند رفتار آن‌ها را تغییر دهد .

از آنجا که آنتی‌بیوتیک‌ها باکتری‌ها را می‌کشند و می‌توانند آرایش of را مختل کنند ، Yolken و همکاران تحقیقاتی او به سوابق استفاده از آنتی‌بیوتیک در بیمارانی که در بیمارستان روانی شپرد درمان می‌شوند - - یا به عنوان بستری در بیمارستان بستری یا روز - نگاه کردند . تنها بیش از 64 درصد بیماران زن بودند و همه آن‌ها 18 تا 65 سال داشتند . دویست و سی و چهار نفر به خاطر جنون ، 101 مورد برای اختلال دوقطبی ، 70 برای افسردگی عمده و 197 برای اسکیزوفرنی بستری شدند . بیماران با استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها ، طیف وسیعی از داروها از جمله tetracycline ، پنی‌سیلین ، sulfonamide ، cephalosporin ، fluoroquinolone و macrolides را برای پوست ، تنفسی ، مجاری ادراری و عفونت‌های دهان دریافت می‌کنند .

برای مقایسه ، آن‌ها 555 کنترل سالم را مورد بررسی قرار دادند که به اختلال ذهنی نبودند ، از جمله 347 زن و 208 مرد بین سنین 20 تا 60 ساله در مورد استفاده فعلی از آنتی‌بیوتیک شان .

محققان استفاده از آنتی‌بیوتیک را به عنوان روشی غیر مستقیم برای اندازه‌گیری حضور عفونت مورد بررسی قرار دادند . کاربردهای Antibiotic از طریق سوابق پزشکی با بیماران و از طریق مصاحبه با شرکت کنندگان در گروه مقایسه ارزیابی شدند .

از آن‌هایی که به خاطر جنون ، اپیزودهای به شدت بالا و overactivity اغلب مربوط به اختلال دوقطبی - - 18 شرکت‌کننده ، یا 7.7 درصد ، در مقایسه با 1.3 درصد از کنترل‌ها ، در ارتباط بودند . این مساله نشان‌دهنده افزایش پنج برابر در احتمالات موجود در گروه شیدایی در صورت گرفتن آنتی‌بیوتیک است . از سوی دیگر تنها بیش از 3 درصد از افراد مبتلا به شیزوفرنی ، 4 درصد از افرادی که به خاطر افسردگی قطبی بستری هستند و 2.9 درصد از افرادی که به خاطر افسردگی اصلی بستری هستند ، در حال استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها هستند .

محققان بررسی کردند که آیا محل عفونت مانند دهان ، پوست و یا دستگاه تنفسی ، با بستری شدن ارتباط دارد و آن‌ها دریافتند که محل عفونت به نظر مهم می‌رسد ، اگرچه 15 زن دارای عفونت‌های دستگاه ادراری هستند که didn"t در هر انسانی رخ می‌دهد .

Yolken می‌گوید که راه‌هایی برای ابتلا به آنتی‌بیوتیک وجود دارد و استفاده از آنتی‌بیوتیک نیز می‌تواند به طور مستقیم و یا به طور غیر مستقیم علائم روانی را تحت‌تاثیر قرار دهد . یکی از احتمالات این است که التهاب سیستمیک که ناشی از عفونت است ممکن است منجر به علائم روانی شود و یا ، متناوبا ، این آنتی‌بیوتیک‌ها نمی‌توانند با کشتن " باکتری‌های خوب " اختلال ایجاد کنند ، که ممکن است با افزایش التهاب در صورتی که " باکتری‌های بد " وجود داشته باشند ، بر ذهن تاثیر بگذارند .

Yolken می‌گوید که تیم تحقیقاتی در حال حاضر به دنبال این است که این ارتباطات واقعا ً چگونه کار کنند . برای مثال ، یک مطالعه در حال بررسی است ، به عنوان مثال ، چه جلوگیری از التهاب معده با پروبیوتیک در افراد مبتلا به بیماری‌های روانی ، تکرار حوادث دیوانه‌وار را کاهش می‌دهد .

Stressful رویداده‌ای مرتبط با خطر وقوع جرم خشونت‌آمیز را آغاز می‌کنند

مبدا :

دفتر روزنامه JAMA

خلاصه :

رویداده‌ای راه‌اندازی ، از جمله قرار گرفتن در معرض خشونت ، با افزایش خطر جنایت خشونت‌آمیز در هفته بعد از قرار گرفتن در میان بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی و در بین افراد بدون تشخیص اختلالات روانی مرتبط بوده‌اند که در پایان مطالعه آن‌ها را گزارش می‌دهند .

منبع سایت علم روز