سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

اما هنوز مشخص نیست که آیا این سلول‌ها به حالت عادی خود باز می‌گردند وقتی که شرایط صوتی به حالت عادی باز می‌گردند . ما در تحقیقات خود می‌بینیم که به نظر می‌رسد که سلول‌ها بیشتر بازتاب می‌کنند ، اما هنوز نمی‌دانیم که آیا آن‌ها به طور کامل التیام می‌یابند یا خیر ."

یک مخزن گاز کوچک‌تر

تغییراتی که تیم تحقیق مشاهده کرد باید با انتقال‌دهنده‌های عصبی انجام شود - - مواد شیمیایی که به ارسال سیگنال‌ها از گوش به مغز کمک می‌کنند .

در موش‌هایی که گوش‌های آن‌ها مسدود شده بود ، سلول‌هایی که عصب شنوایی آن‌ها را مسدود کرده بود ، شروع به استفاده راحت‌تر از supplies انتقال‌دهنده عصبی کردند . آن‌ها منابع خود را از این مواد شیمیایی به سرعت تخلیه کردند و هر بار یک سیگنال شنیداری جدید وارد شد ، و آن‌ها مقدار فضا را در سلول‌هایی که دارای ساختارهای کیسه مانندی به نام بوند - - ذخیره بیولوژیکی هستند ، که در آن مواد شیمیایی انتقال‌دهنده عصبی نگهداری می‌شوند ، کاهش دادند .

Xu - فریدمن می‌گوید : " وقتی سکوت برقرار می‌شود ، نیاز به سلول‌های عصبی شنیداری زیاد نیست . بنابراین منطقی است که شما این تغییرات را خواهید دید : شما دیگر به عنوان انتقال‌دهنده عصبی نیاز ندارید ، پس چرا در بسیاری از آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید ؟ اگر آن فعال نیستید ، شما به یک مخزن گاز بزرگ نیاز دارید . و شما هم از استفاده از آنچه که دارید می‌ترسید . این یک توضیح منطقی برای چیزی است که ما مشاهده کردیم ."

تغییرات در ساختار سلولی و رفتار ، معکوس چیزی بودند که ژو - Friedman team"s در مطالعه قبلی دید که موش‌ها را در محیط پر سر و صدا قرار داد . در آن پروژه - - که با سطح بالایی از صدا رو به رو است - - سلول‌های عصبی شنیداری ، منابع خود را کاهش داده و منابع انتقال‌دهنده عصبی را حفظ می‌کنند و ظرفیت ذخیره‌سازی مواد شیمیایی را افزایش می‌دهند.

ژو - Friedman می‌گوید : " به نظر می‌رسد که این اثرات دو طرف یک سکه هستند ، و ممکن است اولین نشانه‌های یک قاعده کلی باشند که سلول‌های عصبی ارتباطات خود را براساس میزان فعال بودن آن‌ها تنظیم می‌کنند . "

سوالات زیادی باقی می‌مانند

در تحقیقات اخیر ، تغییرات سلولی زمانی شروع به معکوس کردن خود کردند که گوش‌های mice"s unplugged شدند .

ژو - Friedman می‌گوید : " وقتی شما درمان را برگردانید ، سلول‌ها شروع به بازگشت به چیزی که قبلا ً بودند شروع کردند ، بنابراین ما باید تحقیقات بیشتری انجام دهیم تا ببینیم آیا این مورد صدق می‌کند یا نه .

او همچنین می‌خواهد مطالعه کند که چه اتفاقی می‌افتد وقتی که سلول‌ها در معرض آسیب شنوایی هستند و دوباره ، همانطور که در برخی از کودکان کوچک رخ می‌دهد .

" وقتی او جوان بود ، دخترم به طور مداوم عفونت گوش داشت . ژو - Friedman می‌گوید : " به نظر می‌رسید که او هر بار سردش می‌شود، من هیچ ایده‌ای ندارم که این کار چه ربطی به شنوایی او دارد ، چه اثرات ماندگاری از این اتصال مکرر گوش ، یا اینکه آیا هیچ اثری موقتی است یا نه . اگر سلول‌های عصبی به طور کامل به روش خود برگردند ، می‌تواند تاثیری دائمی بر نحوه دریافت صدا داشته باشد ."

شواهدی از فقدان شنوایی مخفی در موضوعات انسانی در دوران کالج

مبدا :

Massachusetts چشم و گوش

خلاصه :

محققان برای اولین بار علائم مربوط به درک مشکل گفتار در محیط‌های پر سر و صدا را با مدرک of حلزونی ، شرایطی که به عنوان فقدان شنوایی مخفی شناخته می‌شود ، در موضوعات انسانی در سن کالج با حساسیت شنوایی عادی مرتبط می‌دانند .

محققان یک چشم و گوش برای اولین بار علائم اختلال در درک مشکل در محیط‌های پر سر و صدا را با مدرک of حلزونی ، شرایطی که به عنوان " فقدان شنوایی مخفی " شناخته می‌شود ، در موضوعات انسانی در سن کالج با حساسیت شنوایی عادی مرتبط می‌دانند .

در یک مطالعه از بزرگسالان جوان که ممکن است به طور منظم گوششان را به صداهای بلند بیش از اندازه نوردهی کنند ، یک تیم تحقیقاتی که توسط Maison و دکترا برگزار می‌شود ، همبستگی قابل‌توجهی بین عملکرد در تست صدا و صدا و سنجش میزان سلامت عصب شنوایی را نشان داد . این تیم همچنین نمرات بسیار بهتری در هر دو آزمایش در میان سوژه‌ها دید که به طور مرتب در هنگام مواجهه با صداهای بلند از محافظ شنوایی استفاده می‌کردند . یافته‌های آن‌ها امروز به صورت آنلاین در PLOS شماره یک منتشر شد .

منبع سایت علم روز