سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

هنگامی که هیچ صدای خارجی در حقیقت به نام tinnitus شناخته نمی‌شود ، در گوش و یا صدای یک صدا در داخل سرش به گوش می‌رسد . ایجاد یک مشکل رایج که بیش از 1 نفر را در هر 10 مورد تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . در حالی که بسیاری از افراد یاد می‌گیرند که با آن زندگی کنند ، tinnitus می‌تواند بسیار بیشتر از یک صدای زنگ یا وزوز کوچک باشد . آن می‌تواند به طور جدی خوابیدن ، تمرکز و زندگی روزمره را به خطر انداخته و موجب افسردگی و اضطراب شود .

کریستوفر R می‌گوید : " مطالعه ما در موش‌ها اولین ژن مربوط به tinnitus را پیشنهاد می‌کند . " Cederroth ، استادیار at Karolinska در سوئد . Cederroth می‌گوید : " او و تیمش می‌خواهند مولکول‌ها را پشت tinnitus شناسایی کنند ، در تلاش برای یافتن درمان برای ساکت کردن صدای فانتوم ، ما کشف کردیم که بدون عملکرد نرمال ژن GLAST ، حیوانات بیشتر در معرض توسعه tinnitus هستند .

توضیح می‌دهد : " حذف گلوتامات از سیناپس برای عملکرد عصبی سالم ، که در آن ارتباط عصبی رخ می‌دهد ، برای عملکرد عصبی سالم ، به عنوان سطوح گلوتامات کنترل‌نشده در خارج از سلول‌های عصبی ، عصبی است و اثرات سمی دارد .

نتایج منتشر شده در رشته‌های عصبی رفتاری ، به برتری مشهور of در قشر مخ و هیپوکامپ اشاره دارد ، زیرا اثرات حفاظتی آن می‌تواند در گوش اتفاق بیافتد .

Cederroth می‌گوید : " به نظر می‌رسد که موش‌ها در مقایسه با 70 تا 75 درصد موش ، در مقایسه با 70 تا 75 درصد موش ، تغییرات رفتاری را نشان می‌دهند که در مقایسه با 70 تا 75 درصد موش ، تغییرات رفتاری را نشان می‌دهند .

ما یک راه حلی پیدا کردیم که شامل تشخیص تغییر شکل موشی مناسب و زمان‌بندی محرک مناسب بود . این امر طیف وسیعی از واکنش‌ها را بهبود می‌بخشد که ما می‌توانیم از حیوانات با tinnitus در یک نژاد موشی که به طور گسترده در زمینه آزمایش ژنتیکی استفاده می‌شود ، شناسایی کنیم و به کل جامعه یک مدل قوی برای آزمایش بیشتر مکانیزم‌های زیستی of بدهیم ."

این یک گام بزرگ به جلو است . هر نژاد موش دارای یک پس‌زمینه ژنتیکی خاص است و سطح متفاوتی از حساسیت پایه را به فاصله‌های خاموش نشان می‌دهد . بنابراین تغییر یک ژن مشخص در یک فشار حساس و توانایی مشاهده دامنه‌ای از توابع رفتاری می‌تواند به ژن‌ها ، و مولکول‌های مربوطه اشاره کند که برای انواع خاصی از tinnitus ها مورد نیاز هستند ، وقتی که ژن GLAST در معرض background ، مشتق آسپرین شناخته می‌شود تا سمیت سلولی سمی باشد .

مدل‌های تجربی of معمولا ً با قرار دادن حیوانات در معرض صداهای بلند یا مواد سمی برای سلول‌های گوش مانند as و سپس ارائه حیوانات با وظایف مختلف رفتاری برای اندازه‌گیری درک آن‌ها از صداهای غیر موجود ساخته می‌شوند . یک چنین تست رفتاری GPIAS است ، که مخفف شکاف از قبل از پالس صوتی شوک الکتریکی است . اصل پشت این وظیفه توانایی طبیعی و غیر ارادی حیوانات برای سرکوب واکنش ناگهانی در پاسخ به پالس صدای بلند است ، در صورتی که پالس تکان‌دهنده با یک فاصله ساکت در سر و صدای پس‌زمینه وجود داشته باشد.

منبع سایت علم روز