سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

مطالعه سوم ( abstract ) به اشاره به امکان استفاده از داروهای تایید شده FDA برای کاهش فرکانس توقیف از طریق کاهش سیگنال دهی سلول معیوب بین سلول‌های عصبی اشاره می‌کند . محققان دانشگاه اموری این احتمال را با کشف نقش‌های پروتیین‌های کلیدی معروف به گیرنده‌های nmda ( NMDAR ) کشف کردند که به انتقال سیگنال‌ها بین سلول‌های عصبی کمک می‌کند . جهش در این پروتین ها در بیماران مبتلا به تاخیر رشد و صرع گزارش شده‌است و این باعث می‌شود که محققین به مطالعه این مساله بپردازند که چگونه جهش‌های ژن یک واحد فرعی NMDAR ، GRIN2A / GluN2A ، بر عملکرد receptor"s اثر می‌گذارد . آن‌ها همچنین حساسیت of به داروهای تایید شده FDA را ارزیابی کردند که گیرنده nmda را مسدود کرده و as نامیده می‌شود .

با توجه به تجزیه و تحلیل آن‌ها ، دو جهش نسبت به agonists حساس هستند - - که جرقه عمل را - - نسبت به گیرنده‌های نرمال دارند و پیش‌بینی می‌شوند که واکنش سیناپس طولانی داشته باشند که ممکن است منجر به overactivation گیرنده‌های nmda شوند، که منجر به مصادره و مشکلات شناختی می‌شوند .

" مطالعه ما نشان می‌دهد که داروهای تایید شده‌ای که FDA را مسدود می‌کند ممکن است NMDAR overactivation را تضعیف کند که ممکن است منجر به کاهش فرکانس و یا شدت در این بیماران شود . دکتر Hongjie Yuan ، استاد دکترای خود در دانشگاه اموری می‌گوید : " این نشان‌دهنده یک فرصت بالقوه برای پزشکی شخصی است ."

در یک مطالعه چهارم ، محققان از بیمارستان Children"s بریتیش کلمبیا و دانشگاه بریتیش کلمبیا از تکنیکی که به عنوان توالی کل پروتیین معروف است استفاده می‌کنند - روشی برای تعیین توالی همه ژن‌های کد کننده پروتیین در ژنوم انسان - برای تشخیص و توصیه به درمان بیماران مبتلا به صرع .

این نویسندگان با جستجوی جهش‌های ژنتیکی در 50 بیمار مبتلا به صرع زود هنگام آغاز شدند . آنالیز آن‌ها aberrations را در the ، ATP1A2 ، ALG13 ، STXBP1 x 2 ، POLG ، KCNQ2 ، MED23 ، CDKL5 ، SLC35A2 ، PAFAH1B1 ، and و TUBB2B نشان داد که منجر به تشخیص قطعی / محتمل در 16 بیمار و تشخیص ممکن در یک بیمار 11 بعدی می‌شود . نیمی از تشخیص قطعی و محتمل ، پزشکان را به سمت درمان‌های مناسب هدایت می‌کند . در یک مورد ، یک بیمار valproic اسید را به خاطر کشف جهش‌های ژن POLG قطع می‌کند ، چرا که valproic اسید می‌تواند بیماری کبد در بیماران مبتلا به این جهش‌ها را تحریک یا تسریع کند. در یک مورد دیگر ، بیمار مبتلا به سندرم SCN1A ، در ارتباط با سندروم Dravet ، جهش دیگری در SCN5A داشت ، که به صرع ، آریتمی قلبی و مرگ ناگهانی پیوند خورده‌است .

دکتر میشل Demos ، استاد بالینی عصب‌شناسی در دانشگاه بریتیش کلمبیا می‌گوید : "تاثیر بالینی این یافته‌ها قابل‌توجه است - - آن‌ها می‌توانند منجر به تشخیص قبلی و درمان مناسب ‌تری در کودکان با epilepsies زودرس خاص شوند " .

تکنولوژی‌های نوظهور به پیشرفت درک ، تشخیص و کنترل صرع کمک می‌کنند .

مبدا :

جامعه صرع

خلاصه :

یک شکل موج EEG القا شده توسط گوشی‌های هوشمند و یک الگوریتم هوشمند برای تشخیص ضبط در میان تکنولوژی‌های نوظهور نوظهور قرار دارند . چهار مطالعه نوآورانه قول می‌دهند که الگوهای موجود برای کشف و مدیریت صرع را تغییر دهند .

یک موج EEG القا شده توسط گوشی‌های هوشمند و یک الگوریتم هوشمند برای تشخیص ضبط در میان تکنولوژی‌های نوظهور قرار دارند که در نهمین نشست سالانه ( AES ) از تکنولوژی‌های نوظهور ( AES ) رونمایی خواهند شد . چهار مطالعه مبتکرانه ای که در این جلسه مطرح شدند ، قول دادند که الگوهای فعلی برای کشف کشف و مدیریت صرع را تغییر دهند .

در مطالعه اول ، محققان ( abstract ) از برایتون و دانشکده پزشکی ساسکس نشان می‌دهند که biofeedback ( EDA ) - تکنیکی است که از الکترودها برای تشخیص تغییرات در فعالیت الکتریکی skin"s استفاده می‌کند - یک روش موثر برای کاهش بسامد seizure در بیماران مبتلا به صرع مقاوم در برابر دارو است .

منبع سایت علم روز