سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

نقشه ذهنی

محققان فن‌آوری جورجیا مطالعات مربوط به شیمی مغز در اسکیزوفرنی را از نزدیک به 50 آزمایشگاه در سراسر جهان جمع‌آوری و داده‌ها را استخراج کرده‌اند.

برای تفسیر آن‌ها ، آن‌ها با محققانی که زندگی خود را وقف بررسی شیزوفرنی کرده‌اند ، مشورت کردند و اطلاعات را به معادلات دیفرانسیل مربوط به روابط بین سیستم‌های neurochemical دادند .

آن‌ها به یک نقشه جدید از شیمی مغز در پشت اختلال عملکرد حافظه در شیزوفرنی رسیده‌اند ." این جدید است، این نقشه جدید است . voit گفت : " این نشان‌دهنده دانش جمعی جامعه علمی است ."

چی گفت : " با جمع‌آوری اطلاعات ، ما برای اجرای این مدل برنامه‌ای نوشتیم . نتیجه یک برنامه از ماتریس neurochemical است که استفاده آسان از آن آسان است .

بازی کردن با تلفن‌های همراه

کاربران می‌توانند سطوح مختلفی از انتقال‌دهنده‌های عصبی را وارد کنند ، و مدل ماتریس اثرات دومینو را شبیه‌سازی می‌کند که آن‌ها روی هم دارند . اما خروجی برای کاربر بسیار ساده‌تر و حتی playful است .

voit گفت : " آنچه که کاربر می‌بیند یک چرخش به عقب و جلو است . " نقطه‌های کدگذاری شده روی تلفن همراه انتقال‌دهنده‌های عصبی را نشان می‌دهند . اگر پزشکان و یا محققان یکی را بکشند ، دیگران تا زمانی که یک دولت جدید حاصل شود ، آن را دنبال می‌کنند .

چی گفت : " این موبایل ساده به نظر می‌رسد ، اگرچه تعاملات پیچیده اصلی میان انتقال‌دهنده‌های عصبی را در نظر می‌گیرد که نوده‌ای موجود در تلفن همراه را تعیین می‌کنند ."

با چند ماه کار ، یک رابط کاربری گرافیکی می‌تواند برای اجازه دادن به پزشکان و محققان برای استفاده آسان از مدل محاسباتی جدید جورجیا ساخته شود .

داده‌های تحقیق جدید دیگر به دانشمندان اضافه می‌کنند که چی و voit بهتر می‌توانند سیستم را بهینه‌سازی کرده و بسته‌های مجزا از دانش را از آزمایشگاه‌های سرتاسر دنیا به یک کل بزرگ‌تر برای خوب بیشتر متصل کنند .

تغییرات در ساختار مغزی نوجوانان نشانه‌های بروز مشکلات سلامت روانی را ارائه می‌دهد .

مبدا :

دانشگاه کمبریج

خلاصه :

دانشمندان تغییرات ساختاری که در مغز نوجوانان رخ می‌دهد را ترسیم کرده‌اند و نشان می‌دهند که چگونه این تغییرات ممکن است به توضیح این مساله کمک کنند که چرا اولین نشانه‌های مشکلات سلامت روانی در اواخر دوره نوجوانی بوجود می‌آیند .

دانشمندان تغییرات ساختاری که در مغز نوجوانان رخ می‌دهد را ترسیم کرده‌اند و نشان می‌دهند که چگونه این تغییرات ممکن است به توضیح این مساله کمک کنند که چرا اولین نشانه‌های مشکلات سلامت روانی در اواخر دوره نوجوانی بوجود می‌آیند .

در مطالعه‌ای که امروز در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم آغاز شد ، محققان دانشگاه کمبریج و کالج دانشگاهی لندن ( UCL ) از تصویربرداری رزونانس مغناطیسی ( MRI ) برای مطالعه ساختار مغز تقریبا ً 300 نفر در سنین 14 تا 24 سالگی استفاده کردند .

آن‌ها با مقایسه ساختار مغزی نوجوانان سنین مختلف دریافتند که در طول این دوره مهم توسعه ، مناطق بیرونی مغز که به عنوان پوسته شناخته می‌شوند ، کوچک‌تر می‌شوند ، کوچک‌تر می‌شوند . با این حال ، همانطور که این اتفاق می‌افتد ، سطح میلین ( نوعی از الیاف عصبی ) که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به طور موثر در قشر مغز ارتباط برقرار کنند .

پیش از این ، گمان می‌رفت که میلین بیشتر در یک ماده سفید به نام " ماده سفید " قرار داشته باشد، بافت مغز که قسمت‌هایی از مغز را بهم متصل می‌کند و امکان انتقال اطلاعات بین مناطق مغزی را فراهم می‌آورد . با این حال ، در این مطالعه جدید ، محققان نشان می‌دهند که در پوسته ، ماده خاکستری مغز وجود دارد و این سطح در طول سال‌های نوجوانی افزایش می‌یابد . به طور خاص ، افزایش میلین در نواحی " cortical ، مناطقی از مغز که به عنوان هاب عمل می‌کنند و نقاط اتصال اصلی بین مناطق مختلف شبکه مغزی رخ می‌دهد .

منبع سایت علم روز