سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

همچنین اطلاعات مهمی برای درمان ترکیبی ( با استفاده از داروهایی که D2 ، D2 و گیرنده‌های کولین ) را تولید می‌کنند که باید برای بهبود زندگی افرادی که برای اختلالات روانی ناتوان‌کننده‌ای درمان می‌شوند ، مورد استفاده قرار گیرد .

یک ملکول کوچک ، نورون‌های بزرگ‌سال جدید را از پرسه زدن باز می‌دارد و ممکن است به شیزوفرنی متصل شود .

مبدا :

موسسه Salk

خلاصه :

تحقیقات جدید نشان می‌دهند که microrna میر - 19 به رشد سلول‌های مغزی بالغ در بزرگسالان کمک می‌کند . این یافته‌ها راه را برای درک بهتر نحوه کنترل مغز بالغ بر رشد نورون‌های جدید و اینکه چگونه می‌تواند اشتباه کند هموار می‌کند .

گستره کوچکی از اسید ribonucleic به نام microrna می‌تواند تفاوت بین مغز بالغ سالم و یک that"s مستعد اختلالات شامل شیزوفرنی را ایجاد کند .

دانشمندان موسسه Salk کشف کردند که میر - 19 راهنمای ایجاد نورون‌های جدیدی در مغز بزرگسالان است و این مولکول در سلول‌هایی از بیماران مبتلا به شیزوفرنی ، مختل می‌شود . یافته‌های منتشر شده در ژورنال Neuron در تاریخ 6 جولای 2016 راه را به سوی درک بهتر نحوه کنترل رشد نورون‌های جدید و نحوه حرکت آن هموار می‌کند .

نویسنده ارشد ، Gage Gage ، استاد آزمایشگاه ژنتیک و دارنده کرسی تحقیقات عصبی مربوط به سن و جان آدلر ، می‌گوید : " این یکی از اولین پیوندهای بین یک فرد و یک فرآیند خاص در مغز و یا اختلال مغز است . "

در حالی که اکثر مولکول‌های RNA از دستورالعمل‌های ساخت پروتئین استفاده می‌کنند - - the فیزیکی سلول‌ها - - micrornas don"t را کدگذاری می‌کند . در عوض ، آن‌ها خودشان فعال هستند و به رشته‌های دیگر RNA متصل می‌شوند تا آن‌ها را از ایجاد پروتئین‌ها مسدود کنند. قبلا ً، دانشمندان نشان داده‌اند که سطوح مولکول‌های microrna در اختلالات مغزی تغییر یافته‌اند اما not مسئول آن نیستند .

Jinju هان ، یک هم‌کار ارشد در Salk و مولف اول روزنامه جدید ، می‌گوید : " مردم بطور گسترده در مغز به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته‌اند .

در چند ناحیه گسسته از مغز انسان ، سلول‌های جدید می‌توانند در بزرگسالی پدیدار شوند . گیج ، هان و همکاران آن‌ها دریافتند که سطح جهان 19 - 19 بیش از سطوح دیگر microrna را تغییر داد هنگامی که مواد اولیه برای سلول‌های مغزی جدید در این نواحی ( به نام سلول‌های بنیادی عصبی ) ترغیب شدند که نورون‌ها را در مغز بزرگسالان پیدا کنند.

هان می‌گوید : " The میر 19 در سرطان دخیل بوده‌است و مردم هرگز فکر نمی‌کردند که این بیماری به مغز مرتبط باشد . اما ما دیدیم که وقتی سلول‌های بنیادی به نورون‌ها تفکیک شدند ، سطح آن کاملا ً تغییر کرده‌است ."

محققان ادامه دادند تا نشان دهند که وقتی میر - 19 در سلول‌های بنیادی عصبی مسدود شد ، سطوح RNA مربوط به یک ژن به نام Rapgef2 تغییر یافتند . علاوه بر این ، نورون‌های جدیدی به قسمت‌های صحیح مغز مهاجرت نمی‌کنند .

از آنجا که مهاجرت نادرست سلول‌های مغزی جدید در اختلالات عصبی مثل اسکیزوفرنی مبتلا بوده‌است ، گروه Gage"s در مرحله بعدی سطوح میر - 19 و Rapgef2 را در سلول‌های بنیادی عصبی که با برنامه‌ریزی مجدد سلول‌های پوست از بیماران شیزوفرنی ایجاد شده‌اند ، مورد تحلیل قرار دادند . اگرچه بیماران جهش ژنی در ژن for نداشتند ، آن‌ها سطح بالایی از میر - 19 داشتند که با سطوح پایین RNA و پروتیین برای Rapgef2 همخوانی داشت . هم اکنون این تیم در حال مطالعه نقش میر - 19 در مدل‌های موش شیزوفرنی ، و همچنین نگاه کردن به سلول‌ها از گروه‌های وسیع‌تر از بیماران انسان است .

از آنجا که میر - 19 با سرطان‌ها مرتبط است - از جمله سرطان پستان ، سرطان پروستات و lymphoma سلول بی . اما ( هان ) می‌گوید که نتایج جدید نشان می‌دهد که چنین داروهایی می‌توانند تاثیری بر مغز داشته باشند .

منبع سایت علم روز