سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

دکتر Kirstie Whitaker از دانشکده روانشناسی دانشگاه کمبریج ، اولین نویسنده این دانشگاه می‌گوید : " در طی دوران نوجوانی ، مغز ما به رشد خود ادامه می‌دهد . وقتی ما هنوز بچه هستیم ، این تغییرات ممکن است چشمگیر باشند ، اما در دوران نوجوانی می‌بینیم که این تغییرات جزئیات را اصلاح می‌کنند . The که مناطق مختلف را به هم متصل می‌کنند در حال تبدیل شدن به جایی هستند که مهم‌ترین اتصالات تقویت شده‌اند. ما بر این باوریم که این امر در جایی است که شاهد افزایش ستیزه‌جویی در دوران نوجوانی هستیم ."

محققان این اندازه‌گیری‌های MRI را با اطلس مغز آلن مقایسه کردند که قسمت‌هایی از مغز را با بیان ژن ترسیم می‌کند - یعنی ژن‌هایی که در مناطق خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند . آن‌ها دریافتند که آن مناطق مغزی که بزرگ‌ترین تغییرات MRI را در طول سال‌های نوجوانی به نمایش گذاشتند ، آن‌هایی بودند که در آن ژن‌ها مرتبط با خطر اسکیزوفرنی بودند .

پروفسور اد Bullmore ، رئیس روان‌پزشکی در کمبریج ، توضیح می‌دهد : " این مطالعه به ما نشان می‌دهد که چرا این مورد چیست : it"s در طی این ساله‌ای نوجوانی که قوی‌ترین پیوند به ژن‌های خطر اسکیزوفرنی را دارند ، به سرعت در حال توسعه هستند .

" از آنجا که این مناطق دارای مراکز مهمی هستند که کنترل چگونگی ارتباط مغز ما با یکدیگر را در بر می‌گیرند ، بسیار تعجب‌آور است که وقتی چیزی در آنجا رخ می‌دهد ، بر این که مغزهای ما چگونه کار می‌کنند ، تاثیر خواهد گذاشت . اگر یکی از این مراکز مهم شبکه مغزی را به عنوان فرودگاه‌های بین‌المللی در شبکه خطوط هوایی تصور کند ، آنگاه می‌توانیم ببینیم که اختلال در توسعه مراکز مغزی می‌تواند تاثیر زیادی بر ارتباط اطلاعات در شبکه مغزی داشته باشد به عنوان اختلال در یک فرودگاه مهم ، مانند Heathrow ، بر جریان ترافیک مسافر در سراسر شبکه خطوط هوایی تاثیر خواهد گذاشت ."

محققان در مورد نیرومندی یافته‌های خود مطمئن هستند زیرا آن‌ها شرکت کنندگان خود را به گروه اکتشافی 100 جوان و یک گروه اعتبار سنجی تقریبا ً 200 جوان تقسیم کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که نتایج می‌توانند تکرار شوند .

این مطالعه توسط یک جایزه استراتژیک از تراست Wellcome به دانش عصب‌شناسی در شبکه روان‌پزشکی ( NSPN ) تامین شده‌است .

دکتر Raliza Stoyanova در علم اعصاب و بهداشت روانی در Wellcome ، که این مطالعه را تامین می‌کرد ، اظهار نظر کرد : " برخی شرایط سلامت روانی در ابتدا در دوران بلوغ پدیدار می‌شوند . اگر چه ما می‌دانیم که مغز نوجوان دست‌خوش تغییرات ساختاری شدید می‌شود، ماهیت دقیق این تغییرات و اینکه چگونه ممکن است با بیماری مرتبط باشند ، درک نشده است .

" این مطالعه بیشتر به توسعه مغز در این دوره زمانی حساس نیاز دارد و امیدوارانه تحقیقات بیشتری در این زمینه را جرقه می‌زند و بیشتر در مورد منشا شرایط سلامت روانی جدی مانند اسکیزوفرنی صحبت می‌کند ."

بعد از مرخص شدن بیمارستان روانی ، بسیاری از بیماران هنوز داروهای ضدروان پریشی تجویز می‌کنند.

مبدا :

Wolters سلامت Kluwer

خلاصه :

در سال‌های اخیر ، اقداماتی برای کاهش نرخ of ضدروان پریشی صورت‌گرفته است - - بیش از یک داروی ضدروان پریشی - بین بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و دیگر بیماری‌های روانی جدی . اما با توجه به تجزیه و تحلیل داده‌های کشوری ایالات‌متحده ، حداقل 12 درصد از بیماران پس از بستری شدن بستری در یک بیمارستان روانی دولتی ، داروهای تجویز شده را تجویز می‌کنند .

در سال‌های اخیر ، اقداماتی برای کاهش نرخ " polypharmacy antipsychotic " - - بیش از یک داروی ضدروان پریشی - بین بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و دیگر بیماری‌های روانی جدی معرفی شده‌است . اما با توجه به تجزیه و تحلیل داده‌های ایالات‌متحده در ژورنال Psychiatric روان‌پزشکی که توسط Wolters Kluwer منتشر شده‌است ، حداقل 12 درصد از بیماران پس از بستری شدن بستری در یک بیمارستان روانی دولتی ، داروهای تجویز شده را تجویز می‌کنند .

منبع سایت علم روز