سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

Glorimar Ortiz ، ورا هولن ، و لوسیل مک ،، از انجمن ملی تحقیقات مدیران برنامه سلامت روانی دولتی ( NRI ) در کلیسای فالز ، ویرجینیا که از این مطالعه حمایت کردند ، گفت : " Antipsychotic polypharmacy به میزان کافی بالا می‌رود تا در هر سال حدود 10، 000 بیمار مبتلا به تشخیص شیزوفرنی را تحت‌تاثیر قرار دهد. " محققان می‌نویسند : نتایج " بینشی را به ابتکارات کیفیت ارایه می‌دهد که می‌تواند به کاهش بیشتر استفاده از داروهای ضدروان پریشی کمک کند و عملکردهایی را کاهش دهد که مطابق با دستورالعمل‌های بهترین عمل نیستند . "

علی‌رغم " راهنمای بهترین تمرین " ، بسیاری از بیماران Antipsychotics چندگانه را دریافت می‌کنند .

این مطالعه شامل اطلاعات در مورد بیش از 86، 000 بیمار بزرگ‌سال که از 160 بیمارستان روانی دولتی در طی سال 2011 مرخص شده‌اند . داده‌های به‌دست‌آمده از سیستم ارزیابی عملکرد سیستم مراقبت بهداشتی - - یک پایگاه‌داده اختصاصی اختصاصی که توسط the نگهداری می‌شود ، که 80 درصد از همه بیمارستان‌های روانی دولتی ایالات‌متحده را تشکیل می‌دهد .

اکثر دستورالعمل‌های درمان شیزوفرنی ، مخالف استفاده از داروی ضدروان پریشی ، و یا استفاده از آن به عنوان آخرین راه است . بیش از یک آنتی antipsychotic می‌تواند ریسک ابتلا به عوارض را افزایش دهد - - از جمله فعل و انفعالات مواد مخدر ، اثرات جانبی دارو و اختلالات متابولیک - - بدون بهبود نتایج . رژیم غذایی پیچیده ‌تری نیز ممکن است این خطر را افزایش دهد که بیماران به درمان تجویز شده خود ادامه دهند .

در سال 2011 کمیسیون مشترک اقدامات اجرایی برای کاهش داروهای ضدروان پریشی را معرفی کرد . این استانداردها برخی موقعیت‌هایی را تعریف می‌کنند که با استفاده از بیش از یک ضدروان پریشی به طور علمی تایید شده‌است : چندین تلاش ناموفق در درمان تک دارو ، adjusting دوز برای کار به سمت درمان با دارو ، یا افزایش اثرات داروهای ضدروان پریشی تجویز شده.

داده‌ها نشان داد که 12 درصد از بیماران با تجویز داروهای ضدروان پریشی تجویز شدند . از بیمارانی که حداقل یک داروی ضدروان پریشی تجویز شده بودند 18 درصد بیش از یک ضدروان پریشی تجویز شدند .

رایج‌ترین دلیل برای polypharmacy antipsychotic " کاهش علائم " بود - - که به 37 درصد از بیماران اشاره داشت . در همین حال ، تنها 36 درصد با یکی از سه معیار تعیین‌شده توسط کمیسیون مشترک برای استفاده مناسب از داروهای ضدروان پریشی صورت‌گرفته است .

دو عامل به عنوان پیش‌بینی‌کننده قوی داروهای ضدروان پریشی شناسایی شدند : تشخیص شیزوفرنی و یک مدت بستری از 90 روز یا بیشتر . محققان معتقدند که 40 درصد از بیماران در بیمارستان‌های بستری روان‌پزشکی ایالتی تشخیص شیزوفرنی را دارند ، در حالی که نزدیک به 20 درصد از بیماران بستری بودن در بیمارستان را تجربه می‌کنند - - که نشان می‌دهد یک جمعیت با خطر بالای نیاز به توجه ویژه دارد ."

نتایج نشان می‌دهند که نیاز به تلاش‌های مستمر برای کاهش نرخ of ضدروان پریشی ، درصد پایین برای سه توجیه مناسب پیشنهاد می‌کند که اجرای بهترین شیوه‌های پیشنهادی در نرخ پایین رخ می‌دهد " . آن‌ها معتقدند که یافته‌های آن‌ها نشان می‌دهد که نیاز به استانداردها و تعاریف بازبینی شده برای بیمارستان‌های بستری بالینی مناسب‌تر هستند .

آیا اسکیزوفرنی یک اختلال سیستم ایمنی است ؟

مبدا :

دانشگاه لنکستر

خلاصه :

با استفاده از داده‌های بزرگ‌ترین مطالعه ژنتیکی در of ، محققان نقش سیستم ایمنی را روشن کرده‌اند .

با استفاده از داده‌های بزرگ‌ترین مطالعه ژنتیکی در of ، محققان نقش سیستم ایمنی را روشن کرده‌اند .

مشکوک شده بود که این بیماری اختلال ایمنی ایمنی مانند اسکلروز چندگانه ، Crohn"s و rheumatoid مفاصل است که در آن سیستم ایمنی به رهبری دکتر Jennie pouget از دانشگاه تورنتو و دکتر جو نایت از دانشگاه لنکستر ، مدرک محکمی یافته‌است که شیزوفرنی متفاوت است .

منبع سایت علم روز