سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

جنگل ، نه درخت‌ها ،

تحقیقات در مورد اسکیزوفرنی می‌توانند کمی بخش‌بندی شده باشند .

" بسیاری از محققان ، بیماری را از تمرکز و دیدگاه خاص خود مورد مطالعه قرار می‌دهند . سپس آن‌ها ممکن است یک فرضیه براساس دوپامین یا گلوتامات یا یک انتقال‌دهنده عصبی منفرد دیگر ایجاد کنند . مدل ما همه سیستم‌های انتقال‌دهنده عصبی را با هم ادغام می‌کند."

نتایج این تحقیق منتشر شده‌است و همچنین در نشریه " کرده‌های روزانه " ( BBA ) - - موضوعات کلی چاپ می‌شوند . این اثر توسط موسسه ملی بهداشت ، بنیاد علوم ملی ، و اتحادیه تحقیقات جورجیا تامین می‌شود .

صلح ، عشق ، دوپامین

در حال حاضر تعداد انگشت شماری از مردم در ارتباط با رفاه ذهنی به گوش مردم رسیده‌است .

چه کسی مقالات را مطالعه می‌کند که ما را به خوردن شکلات بیشتر تشویق می‌کند تا بتوانیم با افزایش دوپامین و سروتونین ، شکلات بیشتری تولید کنیم ؟

چی گفت : " دوپامین سیستم‌های پاداش را در مغز ایجاد می‌کند و مواد مخدر مانند آمفتامین ‌ها با آن کار می‌کنند . دوپامین باعث می‌شود که شما احساس خوبی داشته باشید.

سروتونین ظریف است و عمدتا ً دارای توابع کمکی است . گاهی اوقات اثرات ناخوشایند دارد . نور اپی نفرین نیز مشهور است ، اگرچه اغلب به اشتباه به عنوان آدرنالین ( که در واقع epinephrine است ) گفته می‌شود .

این انتقال‌دهنده‌های عصبی با هم دیگر به منظم کردن فعالیت‌های حداقل 11 منطقه مغز کمک می‌کنند تا کارهایی مثل " حافظه فعال " را هماهنگ کنند.

اختلال عملکرد روزانه

چی و تیم او مدل محاسبه‌ای اطراف neurochemistry پشت آن عملکرد شناختی ساختند که به اشتباه در شیزوفرنی رخ می‌دهد .

حافظه کاری حافظه کوتاه‌مدت است که به ارتباط ذهن می‌پردازد . آن چیزی را که ما می‌دیدیم را به یاد می‌آورد ، گفت یا چند ثانیه قبل و آنچه که ما می‌خواهیم در عرض چند ثانیه انجام دهیم .

Hallucinations ممکن است چشم گیر ، محبوب و مشهور شیزوفرنی باشد ، اما اختلال disease"s حافظه کاری ، با این که کم‌تر توجه را جلب می‌کند ، اما به احتمال زیاد مبتلایان را بیشتر به خود جلب می‌کند .

چی گفت : " کمبود حافظه کار ذخیره و پردازش اطلاعات به اندازه حروف و اعداد را مختل می‌کند و مانع از یادآوری اطلاعات ذخیره‌شده می‌شود .

متاسفم ، هیچ دارویی .

محققان دریافتند که عدم درمان کامل برای این نشانه وجود دارد .

Eberhard voit ، یک مهندس متخصص علوم پزشکی جورجیا و یک متخصص برجسته تحقیقات جورجیا که بر تلاش‌های مدل‌سازی نظارت داشت ، گفت : " علایم شناختی در واقع در ارتباط با بیماری اسکیزوفرنی بودند .

دو انتقال‌دهنده عصبی ، گلوتامات و اسید - ( GABA ) برای کار کردن حیاتی هستند ، چون دو ناحیه مغز ، قشر پیش پیشانی پشتی و غدد عصبی اساسی را هماهنگ می‌کنند .

Glutamate انتقال عصبی را افزایش می‌دهد و GABA می‌تواند آن را پایین نگه دارد و برای دو ضربه زدن مهم است . اما دیگر انتقال‌دهنده‌های عصبی مرتبط با مناطق دیگر مغز نیز این تعادل را تحمل می‌کنند .

ماتریس شکسته شد

همه آن‌ها مثل یک تلفن همراه با یک تلفن همراه با هم به دار آویخته می‌شوند . یک ماده ایجاد می‌کند و یک سیستم کامل را با ضربه می‌زند .

افزایش مقدار هر یک انتقال‌دهنده عصبی مربوط به کشیدن آن همراه است . اما این انتقال‌دهنده عصبی نیز از طریق وب تعامل ، همه انتقال‌دهنده‌های عصبی دیگر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .

این امر باعث می‌شود که یک روان‌پزشک نسخه patient"s را تنظیم کند و پیش‌بینی کند که اثرات کلی ممکن است چه باشد . That"s که در آن مدل محاسباتی Qi"s و Voit"s وارد می‌شود .

منبع سایت علم روز