سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

هدف ما نشان دادن این موضوع بود که آیا پیش‌گیری می‌تواند موثر باشد یا خیر . Isbrandt می‌گوید که مطالعه ما نشان می‌دهد زمان مناسب از اصل است . بنابراین این نتایج نشان‌دهنده یک رویکرد استراتژیک است که برای شناسایی دوره بحرانی برای توسعه پایدار است که طی آن درمان حداکثر قدرت بازدارنده را خواهد داشت . …

Isbrandt توضیح می‌دهد : در موش‌ها ، دو هفته اول پس از زایمان تقریبا ً با طول آخر بارداری در انسان‌ها مطابقت دارند . بنابراین ، درمان درمانی برای شرایط انسانی مربوطه احتمالا ً باید در رحم شروع شود ، اما در حال حاضر این رویکرد دور از ذهن است . یک رویکرد دیگر ، درمان نوزادان زودرس شناخته می‌شود که در معرض خطر بالایی برای توسعه of قرار دارند ، اما هنوز مشخص نشده است که آیا چنین مداخله‌ای می‌تواند اجرا شود یا خیر . …

وقتی دربان neuron"s اجازه می‌دهد ،

مبدا :

Universitat بن

خلاصه :

در صرع ، سلول‌های عصبی یا نورون‌ها ، ریتم عادی خود را از دست می‌دهند ، و کانال‌های یونی ، که تاثیر قاطعی بر روی excitability دارند ، درگیر هستند . گروهی از پژوهشگران در حال حاضر مکانیسم جدیدی را برای تاثیرگذاری بر کانال‌های یونی در صرع کشف کرده‌اند . آن‌ها دریافتند که spermine درون نورون‌ها ، نورون‌ها را تحریک می‌کنند. در صرع ، سطح spermine کاهش می‌یابد و باعث ایجاد hyperexcitability می‌شود . محققان امیدوارند که یافته‌های آن‌ها را می‌توان برای توسعه درمان‌های جدید برای epilepsies مورد استفاده قرار داد .

در صرع ، سلول‌های عصبی یا نورون‌ها ، ریتم عادی خود را از دست می‌دهند ، و کانال‌های یونی ، که تاثیر قاطعی بر روی excitability دارند ، درگیر هستند . هم اکنون گروهی از پژوهشگران تحت هدایت دانشگاه بن مکانیسم جدیدی را برای تاثیرگذاری بر کانال‌های یونی در صرع کشف کرده‌اند . آن‌ها دریافتند که spermine درون نورون‌ها ، نورون‌ها را تحریک می‌کنند. در صرع ، سطح spermine کاهش می‌یابد و باعث ایجاد hyperexcitability می‌شود . محققان امیدوارند که یافته‌های آن‌ها را می‌توان برای توسعه درمان‌های جدید برای epilepsies مورد استفاده قرار داد . آن‌ها یافته‌های خود را در مجله علم اعصاب گزارش می‌دهند .

تقریبا ً یک صد نفر مبتلا به صرع و یکی از بیست نفر مبتلا به صرع ، حداقل یک‌بار در طول زندگی خود دچار صرع می‌شوند . Seizures زمانی اتفاق می‌افتد که بسیاری از سلول‌های عصبی در برنامه synchrony به آتش می‌رسند . دانشمندان به دنبال دلایلی هستند که منجر به تحریک همزمان سلول‌های مغز می‌شوند . محققان دانشکده of ، موسسه for و موسسه درمان مولکولی ، همراه با مرکز تحقیقات سزار و دانشگاه عبری ( اسرائیل ) مکانیسمی را کشف کرده‌اند که قبلا ً تصور نمی‌شد در توسعه صرع باشد .

دربان‌ها تعیین می‌کنند که چه تعداد از یون‌های سدیم مجاز هستند.

پروفسور دکتر Heinz بک که تحقیقی در epileptology تجربی در بخش of در مرکز مغز & و مرکز بیماری‌های دامی آلمان انجام می‌دهد می‌گوید : " آن‌ها نقش مهمی در تحریک axons سلول‌های عصبی و انتقال سیگنال بین سلول‌های مختلف بازی می‌کنند " . مانند یک نوع در ، کانال‌های سدیم به یون‌های سدیم اجازه می‌دهند که از طریق منافذ ریز وارد سلول‌های عصبی شوند . آن‌ها شامل کمپلکس‌های بزرگ پروتیینی است که در غشا سلول‌های عصبی واقع شده‌اند . دانشمندان شاهد افزایش قابل‌توجهی در هجوم تقریبی سدیم بودند که به طور قابل‌توجهی تعداد سلول‌های خونی را در حیوان مبتلا به صرع افزایش داد .

منبع سایت علم روز