سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

پروفسور مارکو Caversaccio از دپارتمان جراحی پلاستیک ، Head ، Head ، Inselspital ، برن می‌گوید : " اولین عمل کاشت حلزونی نتیجه یک دهه تحقیق چند رشته‌ای توسط یک تیم از مهندسان biomedical ، neuroradiologists ، neurologists ، audiologists ، متخصصین سلامت متحد و جراحان است ." این فن‌آوری برای تضمین ایمنی بیمار که امکان ترجمه چنین فن‌آوری پیچیده را از آزمایشگاه به اتاق جراحی فراهم می‌آورد ، تحت آزمایش‌ها جدی فنی و آزمایشگاهی قرار گرفت .

Caversaccio اضافه می‌کند : " نتایج ما ما را تشویق می‌کند که بسیاری از چالش‌های استفاده از یک روبات برای جراحی حلزونی حلزونی را مورد بررسی قرار دهیم ." پیشرفت‌های بعدی از جمله تحویل دارو به گوش داخلی برنامه‌ریزی شده‌است .

مبارزه با مواد مخدر ممکن است با از دست دادن شنوایی مبارزه کند

محققان یک ترکیب مواد مخدر کشف کرده‌اند که می‌تواند سلول‌های مویی را دوباره تولید کند .

مبدا :

موسسه فن‌آوری ماساچوست

خلاصه :

یک ترکیب از داروها کشف شده‌است که سلول‌های حامی را در گوش تحریک می‌کند تا به سلول‌های مویی متفاوت تبدیل شود و یک روش جدید برای درمان از دست دادن شنوایی ارائه دهد .

در گوش داخلی ، هزاران سلول مو امواج صوتی را تشخیص می‌دهند و آن‌ها را به سیگنال‌های عصبی ترجمه می‌کنند که به ما اجازه می‌دهد تا گفتار ، موسیقی و دیگر صداهای روزمره را بشنویم . خسارت به این سلول‌ها یکی از دلایل اصلی از دست دادن شنوایی است که 48 میلیون آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .

هر یک از ما حدود 15، 000 سلول مو در هر گوش به دنیا می‌آید و زمانی آسیب می‌بیند ، این سلول‌ها دیگر نمی‌توانند رشد کنند . با این حال ، محققان در MIT ، Brigham و Women"s ، و Ear چشم و گوش ، ترکیبی از داروها را کشف کرده‌اند که جمعیت سلول‌های بنیادی را در گوش گسترش می‌دهد و باعث می‌شود که سلول‌های مویی به سلول‌های مویی تبدیل شوند و روش جدیدی برای درمان فقدان شنوایی ارایه دهند .

" از دست دادن شنوایی یک مشکل واقعی است چرا که افراد مسن‌تر می‌شوند . این یک رویکرد کاملاً جدید است . " رابرت Langer ، David H می‌گوید : " این یک رویکرد کاملا ً جدید است . " پروفسور موسسه کخ در دانشگاه MIT ، یکی از اعضای موسسه تحقیقات سرطان ادغامی ، و یکی از نویسندگان ارشد این تحقیق است.

جفری کارپ ، استادیار پزشکی در بیمارستان بریگام و Women"s ( BWH ) و آلبرت Edge ، استاد دانشگاه هاروارد در دانشکده پزشکی هاروارد ، همچنین نویسندگان ارشد این مقاله هستند که در 21 فوریه منتشر شد .

نویسندگان اصلی عبارتند از: ویل مک لین ، دکترای افتخاری اخیر در بخش هاروارد - MIT و تکنولوژی ، و Xiaolei یین ، مربی at و Women"s و یک وابسته تحقیق در موسسه کخ می‌باشند . نویسندگان دیگر عبارتند از : لین لو ، چشم جمعی و گوش postdoc Danielle Lenz ، و دستیار تحقیق گوش و گوش Dalton مک لین .

بازسازی سلول

آلودگی صوتی ، پیری ، و برخی آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای شیمی‌درمانی می‌تواند منجر به مرگ سلولی مو شود . در برخی حیوانات ، این سلول‌ها به طور طبیعی دوباره احیا می‌شوند، اما نه در انسان‌ها .

تیم تحقیقاتی شروع به بررسی امکان تولید مجدد سلول‌های مویی در طول مطالعه قبلی بر روی سلول‌های پوشش روده‌ای شد . در این مطالعه ، در سال 2013 منتشر شد ، کارپ ، Langer ، یین و دیگران گزارش دادند که می‌توانند مقادیر زیادی از سلول‌های روده نابالغ تولید کنند و سپس آن‌ها را تحریک کنند که با قرار دادن آن‌ها در میان مولکول‌های خاص ، آن‌ها را متمایز کنند .

در طول این مطالعه ، تیم آگاه شد که سلول‌هایی که از حمایت ساختاری در حلزون گوش پشتیبانی می‌کنند ، برخی از همان پروتئین‌های سطحی را به عنوان سلول‌های بنیادی روده ارایه می‌کنند . محققان تصمیم گرفتند تا بررسی کنند که آیا روش مشابه در این سلول‌های حامی کار می‌کند یا خیر.

آن‌ها سلول‌هایی را از حلزون گوش موش ، که در یک ظرف آزمایشگاه رشد می‌کنند ، به مولکول‌هایی که مسیر Wnt را تحریک می‌کنند ، که باعث می‌شود سلول‌ها به سرعت تکثیر شوند ، آشکار می‌کنند .

یین می‌گوید : " ما از مولکول‌های کوچک برای فعال کردن هسته‌های پشتیبان استفاده کردیم تا تبدیل به proliferative شوند و بتوانند سلول‌های مویی را تولید کنند . "

منبع سایت علم روز