سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

محققان این چالش را با آموزش مداوم الگوریتم یادگیری ماشین با الگوهای مغزی خودشان حل می‌کنند . با استفاده از intracranial ضبط‌شده از بیماران مبتلا به صرع کانونی که تحت ارزیابی presurgical قرار داشتند ، الگوریتمی را توصیف می‌کنند که قادر به تشخیص حملات بدون توجه قبلی بین 0 تا 4 ثانیه بعد از شروع است ، حتی زمانی که این کشفیات دارای امضاهای ictal جدیدی بودند . توانایی الگوریتم برای انطباق با تغییر فعالیت مغزی اغلب اجازه تشخیص حمله صرع را قبل از ظهور علایم بالینی می‌دهد .

دکتر دانیل Ehrens ، نامزد دکترا و موسسه پزشکی دانشگاه پزشکی هاوارد هیوز ، در آزمایشگاه کریستف Jouny ، M.S. ، دکترای خود در بیمارستان جان‌هاپکینز ، می‌گوید : " استفاده از یک الگوریتم تطبیقی پویا ، یک استراتژی امیدبخش برای تشخیص حملات با ویژگی‌هایی است که در زمان پذیرش patient"s ناشناخته هستند . "

مطالعه چهارم ( abstract ) یک استراتژی مبتنی بر نانولوله ای برای افزایش قدرت سیستم neurostimulation Responsive ( RNS ) ، تنها درمان دارویی تایید شده FDA برای بیماران مبتلا به صرع کانونی مقاوم در برابر دارو را شرح می‌دهد . الکترودهای استفاده‌شده در the به طور محلی عمل می‌کنند و نورون‌ها را در 4 میلی متر از سطح electrode"s فعال می‌کنند . نانولوله‌های کربنی می‌توانند به طور بالقوه این ناحیه نفوذ را با افزایش رسانایی مغز در نزدیکی الکترود ، گسترش دهند .

نویسندگان آزمایش‌ها سمیت سلولی را بر روی سلول‌های مغز انسان انجام دادند تا ایمنی نانولوله ‌های کربنی عامل دار را تایید کنند . آزمایش‌ها محاسباتی و آزمایشگاهی نشان دادند که نانولوله ‌ها در واقع مساحت فعال‌سازی را گسترش می‌دهند .

" نانولوله ‌های کربنی نوع فلزی با نوع فلزی در داخل مغز فعال هستند و می‌توانند حجم فعال‌سازی را بوسیله یک الکترود از طریق neurostimulation مستقیم افزایش دهند . دکتر ماروین Rossi ، استاد دکترای عصب‌شناسی در مرکز پزشکی دانشگاه راش می‌گوید : " این امر می‌تواند به الکترود اجازه دهد تا گستره وسیعی از مدار epileptogenic را فعال و فعال کند . "

مطالعات نشان‌دهنده پیچیدگی حیرت‌آور مشکلات شناختی کودکان مبتلا به صرع است.

مبدا :

جامعه صرع

خلاصه :

کودکانی که مبتلا به صرع هستند ، در مقایسه با همتایان سالم خود ، از جمله افزایش خطر اختلال شناختی ، با چالش‌های بسیاری مواجه هستند . سه مطالعه در شصت و نهمین نشست سالانه ( AES ) تجزیه و تحلیل ارکان پیچیده رشد شناختی در این کودکان ، آشکار کردن نیاز به ارزیابی‌های دقیق‌تر و مداخلات هدفمند ، را نشان داد .

کودکانی که مبتلا به صرع هستند ، در مقایسه با همتایان سالم خود ، از جمله افزایش خطر اختلال شناختی ، با چالش‌های بسیاری مواجه هستند . سه مطالعه در شصت و نهمین نشست سالانه ( AES ) تجزیه و تحلیل ارکان پیچیده رشد شناختی در این کودکان ، آشکار کردن نیاز به ارزیابی‌های دقیق‌تر و مداخلات هدفمند ، را نشان داد .

ارزیابی‌های سنتی روان‌پزشکی عصبی ، توانایی بسیار محدودی برای توصیف این مساله دارند که چگونه کودکان مبتلا به صرع در پیشرفت به سمت مراحل رشد رشد می‌کنند و چگونه روابط بین مهارت‌های شناختی در طول زمان تکامل می‌یابد .

برای بررسی این که چگونه مراحل رشد شناختی در کودکان مبتلا به صرع در مقایسه با همتایان سالم خود رشد می‌کنند ، محققان دانشگاه ویسکانسین - Madison و دانشگاه کالیفرنیا - Irvine ( 2.338 ) از شاخه‌ای از ریاضیات به عنوان نظریه گراف استفاده کردند .

نویسندگان ، یک باتری جامع از آزمون‌های روان‌پزشکی عصبی را به 178 کودک از 8 تا 18 سال ، شامل 104 کودک مبتلا به صرع و 74 نفر از وابستگان به طور معمول در حال توسعه ، اداره کردند . آزمایش‌ها در اساس و پس از 2 سال برای آشکار کردن تغییرات در هوش ، دستاورد دانشگاهی ، زبان ، حافظه ، عملکرد اجرایی ، و سرعت شناختی / psychomotor در طول زمان انجام شد . نتایج از طریق تئوری گراف و رویکردهای تحلیلی سنتی تجزیه و تحلیل شدند .

منبع سایت علم روز