سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

مطالعه ما نشان می‌دهد که غربالگری شناختی کوتاه کامپیوتری در زمان تشخیص صرع و اندکی پس از شروع درمان می‌تواند به شناسایی بیماران در ریسک بالا برای مشکلات شناختی کمک کند . مگان بون ، یک دانشجوی پزشکی در دانشگاه پیتسبورگ می‌گوید : " اما گزارش‌های والدین به تنهایی ممکن است برای ارزیابی بیشتر ارجاع نشود . " غربالگری شناختی ممکن است تشخیص تغییرات شناختی در اوایل صرع را افزایش داده و اجازه مداخله سریع ، به طور بالقوه بهبود عملکرد تحصیلی و کیفیت زندگی را افزایش دهد ."

چهار مطالعه به بررسی کاهش حافظه در افراد مبتلا به صرع

مبدا :

جامعه صرع

خلاصه :

چهار مطالعه در شصت و نهمین نشست سالانه ( AES ) از عوامل بیولوژیکی که برای کاهش حافظه در افراد مبتلا به صرع ، به ویژه افراد مبتلا به صرع لوب گیجگاهی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ، پرده برداشتند . از دست دادن نورون‌ها از هیپوکامپ ، یک منطقه مغزی که حافظه را پردازش و ذخیره می‌کند ، یکی از علل شایع صرع لوب گیجگاهی است . افراد مبتلا به صرع لوب گیجگاهی ( tle - ) براثر بیماری صرع لوب گیجگاهی ( tle - ) حافظه را مختل کرده و آن را به ویژه چالش برانگیز برای به یاد آوردن جزئیات رویداده‌ای خاص در زندگی روزمره تلقی می‌کنند .

چهار مطالعه در شصت و نهمین نشست سالانه ( AES ) از عوامل بیولوژیکی که برای کاهش حافظه در افراد مبتلا به صرع ، به ویژه افراد مبتلا به صرع لوب گیجگاهی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ، پرده برداشتند .

از دست دادن نورون‌ها از هیپوکامپ ، یک منطقه مغزی که حافظه را پردازش و ذخیره می‌کند ، یکی از علل شایع صرع لوب گیجگاهی است . افراد مبتلا به صرع لوب گیجگاهی ( tle - ) براثر بیماری صرع لوب گیجگاهی ( tle - ) حافظه را مختل کرده و آن را به ویژه چالش برانگیز برای به یاد آوردن جزئیات رویداده‌ای خاص در زندگی روزمره تلقی می‌کنند .

در مطالعه اول ، محققان ( abstract 2.326 ) از دانشگاه سائو پائولو گزارش دادند که بیمارانی که دچار مشکل نمایی هستند ، کمبود حافظه dramatic دارند که ممکن است از طریق آزمون‌های روان‌پزشکی عصبی سنتی تشخیص داده نشود . با توجه به ناهماهنگی بین نتایج آزمون روان‌پزشکی عصبی ، و شکایت بیمار از فقدان حافظه در زندگی روزمره ، محققان برای ایجاد تصویری واقعی‌تر از عملکرد حافظه در این بیماران تعیین شدند .

مقایسه عملکرد شناختی در 30 نفر با tle - HS و 27 سنی - و participants سالم با جنسیت ، نشان داد که بیماران مبتلا به tle - HS احتمال کمتری دارند که نام افراد ناآشنا را به یاد بیاورند ، مکان‌هایی که اقلام شخصی در آن‌ها نگهداری می‌شود یا داستان مفصلی دارد. همچنین بیماران دارای tle - HS نیز برای موقعیت یابی خود در زمان و مکان مشکل داشتند . نویسندگان گزارش کردند که عملکرد شناختی در بیماران دارای کنترل ضعیف توقیف و افرادی که داروهای antiepileptic چندگانه را مصرف می‌کنند ، به طور قابل‌توجهی کم‌تر است .

" ما دریافتیم که بیمارانی که tle دارند در عملکردهای روزانه ، از جمله اختلالات قابل‌توجه در فعالیت‌های روزانه ، نقص دارند که در ارزیابی روان‌پزشکی عصبی استاندارد ارزیابی نمی‌شوند . این نقص را می‌توان برای بیماران برای سازگاری اجتماعی دشوار کرد و باید توجه بیشتری در ارزیابی روان‌پزشکی عصبی بیماران با شکایات از حافظه داشته باشد . دکتر Kette Valente نویسنده ، استاد آزمایشگاه of بالینی در دانشکده پزشکی سائوپائولو می‌گوید : " ارزیابی حافظه روزمره جایگزین آزمون‌های روان‌پزشکی عصبی سنتی نمی‌شود ، بلکه اطلاعات ارزشمند در رابطه با شکایات حافظه و توان‌بخشی را اضافه می‌کند . "

در مطالعه دوم ، محققان دانشگاه فدرال سائوپائولو نشان می‌دهند که کاهش تراکم سلول در برخی از قسمت‌های هیپوکامپ ممکن است با کمبود حافظه کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت در بیماران مشخص با tle - HS مرتبط باشد .

منبع سایت علم روز