سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

تومورهای سرطانی در دو مورد از سه بیمار ضد Ma2 شناسایی شدند ، اما هیچ کدام از بیماران LGI1 نبودند . هر دو گروه مبتلا به صرع کنترل ضعیفی بودند با وجود این که رژیم چند دارویی داشتند و بیماران با Ma2 کم‌تر به immunotherapy واکنش نشان دادند تا did patients.LGI 1 .

" به طور کلی ، بیماران با آنتی‌بادی ضد Ma2 در مقایسه با بیماران با آنتی‌بادی LGI1 ، یک دوره malignant را نشان می‌دهند . author Steriade ، یکی از ساکنان عصب‌شناسی دانشگاه تورنتو ، می‌گوید : " Seizures دارو در اکثر بیماران LGI1 و همه بیماران anti کنترل‌نشده بوده‌است ، اما نسبت به بیماران anti نسبت به بیماران - درمانی نسبت به بیماران - درمانی واکنش نشان می‌دهند ."

مطالعه دوم ( 2.320 ) حاکی از آن است که برخی بیماران مبتلا به صرع autoimmune ممکن است از جراحی مغز بهره‌مند شوند و این نوع آنتی‌بادی بر پیامدهای جراحی تاثیر نمی‌گذارد .

گروهی به رهبری محققانی از کلینیک بیمارستان در بارسلون ، اسپانیا ، یک مطالعه گذشته‌نگر ، چند مرکز را برای ارزیابی نتایج 11 بیمار مبتلا به صرع مقاوم در برابر دارو و بدکاری ایمنی انجام داد که تحت عمل جراحی مغز قرار گرفتند . قبل از جراحی ، انواع of ایمنی بدن در هر یک از بیماران ( شامل دو بیمار با آنتی‌بادی antiMa2 ، 5 با antiGAD ، 1 با antiHu ، 1 با antiVGKC ، 1 با antiLG1 و 1 با antiCASPR2 ) شناسایی شدند .

پنج بیمار در یک دیدار پس از عمل جراحی به صورت رایگان یا تقریبا ً عاری از توقیف بودند و این بیماران دارای طیف متنوعی از آنتی‌بادی antineuronal بودند از جمله LG1 1 ، VGKC مرتبط با anti 1 ، anti 1 ، آنتی Hu 1 و آنتی gad 1 .

" درمان جراحی ممکن است در برخی از بیماران مبتلا به صرع مقاوم در برابر دارو با آنتی‌بادی antineuronal بهبود یابد . اما تعداد کمی از پرونده‌ها و رویکردهای مختلف به شدت نیاز به راهنمایی برای طبقه‌بندی بهتر این بیماران و ثبت بین‌المللی برای مطالعه نتایج در جمعیت‌های بزرگ‌تر را پیشنهاد می‌کنند ."

با استفاده از ریز ساختار هیپوکامپ یک دست بزرگ به تحقیق مغز داده شد .

مبدا :

مرکز بهداشت دانشگاه مک گیل

خلاصه :

نقشه دقیقی از منطقه hippocampal مغز به جامعه علمی کمک می‌کند تا تحقیقات را تسریع کنند و درمان‌های بهتری برای بیمارانی که از صرع و اختلالات عصبی و اختلالات روانی رنج می‌برند ، توسعه دهند .

نقشه دقیقی از منطقه hippocampal مغز که توسط محققان موسسه عصبی مونترال و بیمارستان - مک گیل تهیه شده‌است ، به جامعه علمی کمک می‌کند تا تحقیقات را تسریع کنند و درمان‌های بهتری برای بیمارانی که از صرع و اختلالات عصبی و اختلالات روانی رنج می‌برند ، توسعه دهند .

گروهی از پژوهشگران به رهبری دکتر ندا Bernasconi ، متخصص بالینی متخصص در تصویربرداری عصبی و بنیانگذار آزمایشگاه صرع ( noel ) در The ، به منظور ساخت و به اشتراک گذاشتن یک مدل دقیق از the که یکی از مراکز کلیدی مغز در صرع است ، به کار گرفته شد . هدف پروژه آن‌ها ، که در 10 نوامبر در داده‌های علمی منتشر شد، بهبود ابزارهای موجود برای محققان و متخصص بالینی در زمینه کار در سراسر جهان است .

صرع ، یک اختلال نورولوژیکی و عصبی است که با تغییر ناگهانی و ناگهانی در مغز ، به عنوان یک حمله صرع ، مشخص می‌شود . طبق گفته کانادا ، تقریبا ً یک درصد از کانادایی‌ها از این وضعیت رنج می‌برند و بیش از 30 درصد از بیماران مبتلا به صرع به داروهای anti واکنش نمی‌دهند . برای این افراد ، حذف جراحی بافت مغزی منجر به صرع ، تنها درمان موثر برای کنترل شرایط و بهبود کیفیت زندگی است .

منبع سایت علم روز