سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

millen گفت : " وقتی ما فعالیت ژن‌ها با این دارو را کاهش دادیم ، ما توانستیم به سرعت این نوع صرع را در موش‌های مغزی کامل متوقف کنیم و ثابت کنیم که مسیر ژنتیکی می‌تواند بعد از رشد مغز جنینی مورد هدف قرار گیرد . اختلالات ساختاری خودشان باید وارونه شوند تا صرع را سرکوب کنند . این موضوع ، خانواده‌های جدیدی از داروها را برای تحصیل برای درمان صرع سرکش ایجاد می‌کند ."

millen و آزمایشگاه او اکنون این دسته از داروها را با جزئیات بیشتر مطالعه خواهند کرد با این امید که ممکن است آن‌ها در آزمایش‌ها بالینی آینده برای بیماران مبتلا به صرع غیرقابل مهار مورد استفاده قرار گیرند .

dobyns که ژن مورد مطالعه در این مقاله را کشف کرده و کودکان را به عنوان بخشی از تیم صرع در بیمارستان Seattle درمان می‌کند ، می‌گوید : " ما در حال پیشرفت سریع به سمت درک علل اغلب اشکال صرع در کودکان و یافتن درمان هستیم . حمایت Philanthropic می‌تواند به شدت با آن کمک کند ."

مطالعات صرع در هم‌کاری دکتر فرانک Kalume ، محقق مرکز institute"s برای تحقیقات مغز ادغامی ، انجام شد . دکتر Achira روی و جاناتان Skibo در این مطالعه به عنوان اعضای آزمایشگاه Millen"s کار کردند . علاوه بر این ، موسسه سرطان Dana Farber ، بیمارستان تحقیقات سنت Jude"s and و مرکز سرطان اندرسون اندرسون در تگزاس موسسات هم‌کاری داشتند . این کار توسط موسسه ملی بهداشت ، موسسه سرطان ملی ، انجمن شهروندان ایالات‌متحده برای تحقیق در مورد بودجه صرع و بذر از انجمن تحقیقات hydrocephalus سیاتل تاسیس شد .

جراحی مغز از طریق یک شکاف یک اینچی با موفقیت حملات صرع در کودکان را درمان می‌کند .

مبدا :

بیمارستان Children"s میشیگان

خلاصه :

یک عمل جراحی بر روی حداقل تهاجمی توسط محققین ایجاد شده‌است که اثربخشی در درمان حملات صرعی در کودکان را نشان می‌دهند .

بعد از هشت سال مطالعه ، بیمارستان Children"s of و همکارانش از یک endoscope برای انجام روش‌های جراحی برای کمک به کنترل حملات صرعی در بیماران خردسال استفاده می‌کنند - - بدون قرار دادن آن‌ها به جراحی جمجمه تهاجمی که قبلا ً برای درمان نیاز بوده‌است .

The ، ، استاد پزشکی پیشگام by Sood ، که استاد هم‌کار of در دانشکده پزشکی دانشگاه وین است ، در جلد منتشر شده از مجله of اطفال آمریکا در دسامبر 2015 مورد استفاده قرار خواهد گرفت . فرآیند جراحی حداقل تهاجمی می‌تواند به استاندارد مراقبت برای توقف ضبط بیماران در بیماران در نظر گرفته‌شده برای پیکره زبانی ، ساختار فیبرهای عصبی که امکان ارتباط بین دو طرف مغز را فراهم می‌کند ، و hemispherotomy ( hemispherotomy ) تبدیل شود . درمان کاهش یا حذف نیاز به برش‌های بزرگ جمجمه و خطرات همراه ، از جمله درد ، عفونت ، نیاز به انتقال خون و اقامت طولانی‌مدت بیمارستان را کاهش می‌دهد .

" روش اتصال یک ابزار به the یک تغییر الگو در عمل جراحی کاملا ً تهاجمی است . دکتر Sood در انجمن بین‌المللی جراحی اطفال در ماه گذشته در ترکیه توضیح داد : " به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مرکز جراحی صرع در کشور ، ما تجربه وسیعی در درمان کودکان با حمله‌های intractable داریم . چنین به نظر می‌رسد که سازگاری با تکنیک‌های جراحی پلاستیک که به طور موثر در حذف تومورهای مغزی به عمل صرع مورد استفاده قرار می‌گیرد ، منطقی به نظر می‌رسد . ما اکنون می‌توانیم با اطمینان کامل این عملیات‌ها را فقط در حدود یک اینچ انجام دهیم ."

منبع سایت علم روز