روانشناسی

مقاله‌ای که در مجله of اطفال آمریکا منتشر شده‌است ، به صورت آنلاین منتشر شده‌است و به این نتیجه رسیده‌است که " روش‌های endoscopic disconnective گزینه جذابی برای یک عملیات باز هستند ."

در این مطالعه همچنین اشاره شد که " معایب عمده روش‌های باز [ عمل جراحی ] شامل افزایش خون ، درد پس از عمل و ماندن در بیمارستان است .. . ما اخیرا ً تکنیک bimanual bimanual را اصلاح کرده‌ایم … و آن را به corpus و hemispherotomy بسط داده‌ایم ."

" این دو روش جراحی برای کنترل seizures مهار نشدنی در کنترل ناحیه مغز موثر بوده‌اند که در آن حملات از مغز عادی طبیعی سرچشمه می‌گیرند . با این حال در گذشته ، این روند نیازمند عمل جراحی جمجمه بزرگ ، کاهش چشمگیر خون و یک دوره پس از عملیات طولانی‌مدت بود . نسخه جدید endoscopic به neurosurgeons اجازه خواهد داد تا از طریق برش بیشتر ( 2.5 - 3 سانتی متر ) ، زمان التیام سریع‌تر ، درد کم‌تر و بستری شدن در بیمارستان ، وارد جمجمه شوند .

بیمارستان Children"s در ایالت میشیگان جوزف آل . Lelli ، پزشک متخصص جراحی اعصاب کودکان ، گفت که پیشرفت حاصل از بیمارستان Children"s در میشیگان " یک پیشرفت قابل‌توجه برای جراحی اعصاب کودکان است و به ویژه برای پزشکان در همه جا دلگرم‌کننده است که حملات صرعی را در کودکان درمان می‌کنند ."

او افزود : " دکتر بیش از سال‌ها تجربه جراحی و تحقیقات بالینی در یافتن درمان‌های بهتری برای صرع در دوران کودکی یک عامل کلیدی در پیشرفت به تحقیقات بالینی بود و مهم‌ترین عامل در تلاش‌های مستمر ما برای بهبود مراقبت‌های بیمار در بیمارستان Children"s در میشیگان است .

رژیم غذایی جدید امید برای درمان بیماران مبتلا به صرع مقاوم در برابر دارو را فراهم می‌کند .

مبدا :

دانشگاه رویال هالووی

خلاصه :

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که یک رژیم غذایی خاص می‌تواند برای کمک به درمان بیماران مبتلا به صرع کنترل‌نشده ، مورد استفاده قرار گیرد . یافته‌ها نشان می‌دهند که چگونه رژیم غذایی ketogenic برای مسدود کردن حملات بیماران مبتلا به صرع مقاوم در برابر دارو عمل می‌کند .

دانشمندانی از رویال هالووی دانشگاه لندن و UCL مشخص کرده‌اند که چگونه یک رژیم غذایی خاص می‌تواند برای درمان بیماران مبتلا به صرع کنترل‌نشده مورد استفاده قرار گیرد .

یافته‌ها ، که نشان می‌دهند چگونه رژیم غذایی ketogenic برای مسدود کردن seizures بیماران مبتلا به صرع مقاوم در برابر دارو عمل می‌کند ، در مغز مجله منتشر می‌شوند .

صرع بیش از 50 میلیون نفر را در سراسر جهان تحت‌تاثیر قرار داده و حدود یک سوم افرادی که مبتلا به صرع تشخیص‌داده شده‌اند ، به اندازه کافی تحت کنترل درمان‌های فعلی قرار نمی‌گیرند .

تیم تحقیقاتی یک اسید چرب خاص ، decanoic اسید را شناسایی کرده‌است که در MCT ( زنجیره متوسط triglyceride ، یک ماده شیمیایی حاوی سه اسید چرب ) که دارای اثرات ضد صرع قوی است ، ارایه شده‌است . رژیم غذایی شامل سطوح بالایی از چربی و سطوح پایین غذاهای حاوی کربوهیدرات می‌باشد .

پروفسور رابین ویلیامز از مرکز علوم پزشکی در دانشکده علوم زیستی در هالووی سلطنتی گفت : " با بررسی چربی‌های ارایه‌شده در رژیم غذایی ، یک اسید چرب مشخص را شناسایی کرده‌ایم که از داروهای کنونی برای کنترل ضبط استفاده می‌کند و عوارض جانبی کمتری دارد . "

" این کشف ما را قادر خواهد ساخت تا فرمولاسیون ‌های بهبود یافته را توسعه دهیم که در حال حاضر به طور قابل‌توجهی درمان صرع را بهبود خواهند داد . یک رویکرد کاملا ً جدید برای مدیریت epilepsies در کودکان و بزرگسالان ارائه خواهد داد " .

پروفسور ویلیامز گفت : " یافتن این که مکانیزم درمانی رژیم غذایی احتمالا ً از طریق چربی باشد ، به جای اینکه به طور گسترده توسط تولید کتون پذیرفته شود ، ممکن است ما را قادر سازد که رژیم‌های غذایی بهبود یافته را توسعه دهیم ، و نشان می‌دهد که ما باید رژیم غذایی را به سادگی " رژیم MCT " نامگذاری کنیم .

منبع سایت علم روز