سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

به همین دلیل ، دانشمندانی که با پروفسور بک کار می‌کنند در ابتدا پروتیین‌های کانال سدیم را از مغز موش‌های مبتلا به صرع در مقایسه با حیوانات سالم مقایسه کردند ." بعد از جستجوی طولانی ، تیم محققان گروه کاملا ً متفاوتی از مواد را یافتند : the . spermine به این گروه تعلق دارد ؛ این گروه در سلول‌ها تولید می‌شود و منافذ کانال‌های سدیم از درون را مسدود می‌کند . مثل یک دربان . در این حالت ، هجوم یون‌های سدیم مسدود می‌شود و تحریک سلول‌های عصبی کاهش می‌یابد .

Overexcitation از طریق مدیریت of تضعیف می‌شود .

نویسندگان پیشرو دکتر میشل Royeck و دکتر Thoralf Optiz از تیم Beck"s گزارش دادند : " علاوه بر این ، کاهش spermine در سلول‌های هیپوکامپ به طور قابل‌توجهی در سلول‌های بیمار در مقایسه با حیوانات سالم ، به میزان قابل‌توجهی کاهش یافت " . محققان این یافته مهم را تست کردند و جبران کمبود در سلول‌های عصبی موش‌های صرعی با افزودن spermine به سلول را مورد آزمایش قرار دادند . در نتیجه ، افزایش جریان‌های سدیم معکوس شد و the نورون‌ها به حالت عادی بازگشت .

سطح پایین‌تر of در مغز بیمار صرعی به طور مشخص توسط an of / N - N ( 1 ) - acetyltransferase ایجاد شد . این آنزیم the را تجزیه می‌کند که در کنترل کانال‌های سدیم مهم است . به گفته دانشمندان ، این نتیجه می‌تواند نقطه شروع بالقوه برای درمان صرع جدید باشد " اگر ماده‌ای در دسترس باشد تا فعالیت of به سطح نرمال کاهش یابد، فقدان of و در نتیجه علایم صرع می‌تواند کاهش یابد " . با این حال ، کاربردهای درمانی بتن هنوز راه درازی در پیش دارند .

درمان صرع ، آسیب‌های مغزی ناشی از انتقال‌دهنده‌های عصبی

مبدا :

دانشگاه قازان

خلاصه :

محققان بر روی هیپوکامپ موش‌های نوزادی و موش‌ها ، که کاملا ً شبیه به یکی از جنین انسان در نیمه دوم دوره بارداری بودند ، آزمایش‌ها انجام دادند . بنابراین شناسایی دقیق medicaments برای جنین و رشد مغز آن امکان پذیر خواهد بود . کاربرد بالقوه نتایج به‌دست‌آمده ، یافتن جایگاه خود در برخورد با عملکرد نادرست مغز مانند صرع ، شرایط پس ischemic ، و صدمات مغزی است .

Roustem Khazipov ، رئیس گروه محققان دانشگاه فدرال قازان و دانشگاه اکس - مارسی ، گفت : " فعالیت مغز براساس اقدامات برانگیزاننده و بازدارنده که توسط انتقال‌دهنده‌های عصبی کنترل می‌شود ، استوار است . اسید Glutamic مسئول the برای the است . حدود 20 سال پیش GABA یک excitatory در مغز child"s فعالیت می‌کرد و از آن زمان ما مطالعه می‌کنیم که چطور بر نورون‌های infant"s تاثیر می‌گذارد ، چرا تغییرات رخ می‌دهند و چه عواقبی در پیش دارند ."

در طول توسعه GABA یک اقدام depolarizing بر روی نورون‌های نابالغ اعمال می‌کند . با این حال ، در سطح شبکه ، تاثیر GABA می‌تواند هم excitatory و هم بازدارنده باشد. گروهی از دانشمندان نشان می‌دهند که GABA با شدت به حالت شبکه بستگی دارد .

منبع سایت علم روز