سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

اکنون این تیم امیدوار است که گام‌هایی را برای انتقال pY816 به کلینیک بردارد . آن‌ها همچنین در حال بررسی این هستند که چگونه TrkB و phospholipase C [ 1 ] یک مغز را از حالت عادی به صرع تبدیل می‌کنند .

" سوال این است که چگونه فعال‌سازی این مسیر سیگنال دهی، عملکرد سلول‌ها و مدارها را در مغز اصلاح می‌کند تا صرع را تولید کند ؟ مک نامارا عنوان کرد

برای کودکان مبتلا به اختلال ژنتیکی نادر ، جراحی صرع بسیار گسترده ، کنترل seizure را به دست می‌دهد .

مبدا :

Wolters سلامت Kluwer

خلاصه :

کودکان مبتلا به اختلال ژنتیکی tuberous sclerosis ( TSC ) اغلب به جراحی‌های صرع برای حمله‌های شدید و غیرقابل‌کنترل نیاز دارند . یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که کنترل ضبط برای بیمارانی که تحت عمل جراحی extensive قرار گرفته‌اند ، بهبود یافته‌است .

کودکان مبتلا به اختلال ژنتیکی tuberous sclerosis ( TSC ) اغلب به جراحی‌های صرع برای حمله‌های شدید و غیرقابل‌کنترل نیاز دارند . یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که کنترل ضبط برای بیمارانی که تحت عمل جراحی گسترده قرار گرفته‌اند ، بهبود یافته‌است و گزارش ماه اکتبر of را گزارش می‌دهد که نشریه رسمی کنگره جراحان مغز است که توسط Wolters Kluwer منتشر شده‌است .

Seizures که در TSC روی داده ، مربوط به توسعه تومورهای مغزی ، شناخته‌شده به عنوان " tubers " هستند که در این اختلال ایجاد می‌شوند . اما مطالعه جدید دکتر آریا Fallah از بیمارستان Children"s میامی و همکارانش نتایج بهتری را در زمانی پیدا می‌کند که جراحی شامل کل منطقه "epileptogenic " است که تصرف از آن نشات می‌گیرد - نه تنها خود tuber .

جراحی صرع برای Tuberous Sclerosis - - مطالعه از شش مرکز Specialty

این مطالعه شامل اطلاعات در مجموع 74 کودک با TSC بود که در شش مرکز صرع در کودکان از سال 2005 تا 2013 تحت عمل صرع بود . اگرچه TSC کمیاب است ، اما در حدود 1 در 10، 000 کودک رخ می‌دهد ، که یکی از شایع‌ترین علل ژنتیکی صرع است .

tubers ، تومورهای سرطانی ( خوش‌خیم ) هستند که در مغز ( و دیگر ارگان‌ها ) بیماران با TSC رشد می‌کنند . نزدیک به 90 درصد از کودکان مبتلا به tubers مغزی مبتلا هستند ؛ در بیشتر موارد ، این کشفیات توسط داروهای antiepileptic کنترل می‌شوند .

جراحی صرع ، یک درمان موثر است ، اما بسیاری از کودکان بعد از جراحی به صرع ادامه می‌دهند . از آنجا که TSC کمیاب است و تنها برخی از بیماران تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند ، پیش‌بینی نتایج و بهترین رویکردها برای جراحی دشوار است .

دکتر Fallah و همکارانش استفاده از تجربه مشترک شش بیمارستان آمریکایی و کانادایی ، عوامل موثر بر پیامدهای جراحی صرع " علاج بخش " برای کودکان با TSC را مورد بررسی قرار دادند . این بیماران 41 مرد و 33 زن بودند . متوسط سن 10 سال بود و دامنه‌ای از سه ماه تا 18 سال داشت .

یک سال پس از جراحی صرع ، 65 درصد بیماران مبتلا به صرع بودند ؛ چهار سال ، این رقم به 43 درصد کاهش‌یافته بود . آنالیز اولیه حاکی از میزان پایین‌تر of مکرر برای بیماران جوان‌تر بود ، برای آن‌هایی که بزرگ‌تر از tuber بودند و در resections بزرگ‌تر از the بودند . با این حال ، پس از تنظیم عوامل دیگر ، سن و اندازه tuber دیگر predictors مهم نبودند .

در تجزیه و تحلیل تنظیم‌شده ، تنها یک عامل شانس بهتری برای آزادی حاصل از حمله پیش‌بینی کرد : جراحی گسترده‌تر . کودکانی که از the و ناحیه اطراف ( lobectomy ) برخوردار بودند ، در حدود سه برابر بیشتر از این بودند که در مقایسه با آن‌هایی که تحت کنترل the بودند ، بیش از پیش توقیف شوند .

جراحی صرع ، تنها برای یک گروه از کودکان با TSC مناسب است : کسانی که seizures به یک منطقه epileptogenic قابل‌شناسایی تبدیل می‌شوند ، که می‌تواند بدون ایجاد اختلالات عصبی جدید ، حذف یا قطع شود . اما حتی برای این گروه از بیماران ، هیچ داده‌ای مشخص وجود ندارد که در آن عوامل موفقیت جراحی صرع درمانی را پیش‌بینی کنند .

منبع سایت علم روز