سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

نتایج جدید نشان می‌دهند که به سادگی ممکن است tuber کافی نباشد - - جراحی گسترده‌تر برای رسیدن به بهترین فرصت از دست دادن آزادی دراز مدت مورد نیاز است . این مطالعه نتایج قبلی را تایید می‌کند که نشان می‌دهد که " قشر ناقص اطراف the ممکن است بیشتر به the ها در مقابل خود tuber کمک کند " .

محققان برخی از محدودیت‌های مهم مطالعه خود را یادداشت می‌کنند : این تعداد نسبتا ً کمی از پیش‌بینی‌های بالقوه را ارزیابی کرده و محدود به کودکانی است که در تعدادی از مراکز تخصصی درمان شده‌اند . دکتر Fallah و همکارانش برای توضیح عوامل مرتبط با نتایج بهتر یا بدتر از عمل صرع در TSC ، همراه با تلاش‌ها برای استاندارد سازی معیارهای تعیین اینکه کدام کودک واجد شرایط این عمل هستند ، تماس می‌گیرند .

استفاده از روش تصویربرداری عصبی جدید برای شناسایی ضایعات صرعی

مبدا :

دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا

خلاصه :

یک سوم بیماران مبتلا به صرع مقادیری را ضبط می‌کنند که توسط دارو کنترل نمی‌شوند . علاوه بر این، یک سوم دارای ضایعات مغزی است که مشخصه آن بیماری است که نمی‌تواند با روش‌های تصویربرداری معمولی در نظر گرفته شود . محققان یک روش جدید را با استفاده از تصویربرداری تصویربرداری عصبی پیشرفته اسکن کرده‌اند تا انتقال‌دهنده عصبی انتقال‌دهنده عصبی را تشخیص دهند ، که گمان می‌رود عامل شایع‌ترین نوع صرع در برابر دارو باشد .

صرع بیش از 65 میلیون نفر را در سراسر جهان تحت‌تاثیر قرار داد . یک سوم این بیماران تشنج دارند که توسط دارو کنترل نمی‌شوند . علاوه بر این، یک سوم دارای ضایعات مغزی است که مشخصه آن بیماری است که نمی‌تواند با روش‌های تصویربرداری معمولی در نظر گرفته شود . محققان دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا در دانشگاه پنسیلوانیا روش جدیدی را با استفاده از تصویربرداری پیشرفته تصویربرداری تصویربرداری عصبی پیشرفته برای تشخیص the انتقال‌دهنده عصبی در نظر گرفته‌اند که گمان می‌رود عامل شایع‌ترین نوع صرع مقاوم در برابر دارو باشد .

اثر آن‌ها امروز در علم طب Translational منتشر می‌شود .

Glutamate یک آمینو اسید است که سیگنال‌ها را از نورون‌ها به نورون انتقال می‌دهد و به آن‌ها در هنگام شلیک به آن‌ها می‌گوید . به طور معمول docks با نورون ، سیگنال به آتش را به آن می‌دهد و به سرعت پاک‌سازی می‌شود . در بیماران مبتلا به صرع ، سکته مغزی و احتمالا ً ALS ، گلوتامات روشن نمی‌شود ، و نورون از پیام‌ها و در حالت سمی تهییج طولانی‌مدت ، رها می‌شود .

در صرع وابسته به localization ، رایج‌ترین شکل صرع مقاوم در برابر دارو ، در بخش متمرکز مغز ایجاد می‌شود ؛ در 65 درصد بیماران ، این بیماری در لوب گیجگاهی رخ می‌دهد . حذف منطقه تولید کننده از بخش موقتی که توسط ام آر آی هدایت می‌شود ، می‌تواند یک درمان را ارائه کند . با این حال ، یک سوم از این بیماران به طور ناهنجاری در مطالعات تصویربرداری مرسوم و در نتیجه ، گزینه‌های جراحی محدود تری وجود ندارد .

نویسنده جدید study"s ، کاترین دیویس ، استادیار عصب‌شناسی در پن ، گفت : " شناسایی ناحیه مغزی ناشی از صرع در محل به طور قابل‌توجهی با افزایش شانس رهایی از عمل جراحی همراه است . هدف این مطالعه بررسی این موضوع بود که آیا روش تصویربرداری جدیدی که در پن ایجاد شد می‌تواند از گلوتامات برای شناسایی و شناسایی ضایعه مغزی و شبکه‌های عصبی در این بیماران بسیار چالش برانگیز استفاده کند ."

نویسنده ارشد Ravinder ردی ، پروفسور رادیولوژی و مدیر مرکز Penn"s برای تشدید مغناطیسی و تصویر برداری نوری می‌گوید : " ما استدلال کردیم که اگر بتوانیم تکنیکی را توسعه دهیم که به ما اجازه می‌دهد تا دستاوردهای گلوتامات در مغز را ردیابی کنیم ، قادر خواهیم بود که ضایعات مغزی و foci را شناسایی کنیم که روش‌های فعلی از دست می‌روند . "

منبع سایت علم روز