سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

Charyton می‌گوید : " ما از این یافته‌ها تعجب کردیم . ما فرض کردیم که موسیقی در مغز به گونه‌ای متفاوت از سکوت پردازش خواهد شد . ما نمی‌دانستیم که آیا این برای افراد مبتلا به صرع ، یک‌سان یا متفاوت خواهد بود ."

Charyton گفت که در حالی که او باور ندارد که موسیقی جایگزین درمان صرع فعلی شود ، Charyton گفت که این تحقیق نشان می‌دهد که موسیقی ممکن است یک مداخله جدید باشد که در ارتباط با درمان سنتی برای کمک به پیش‌گیری از صرع در افراد مبتلا به صرع ، مورد استفاده قرار می‌گیرد .

پژوهشگران مغز انسان را تحریک می‌کنند تا بینش کلیدی را در مورد مرگ ناگهانی غیرمنتظره در صرع به دست آورند .

این اولین بار است که مغز انسان تحریک شده‌است ، کاهش تنفس ثبت شده‌است .

خلاصه :

پژوهشگران بخش‌هایی از مغز انسان را شناسایی کرده‌اند که در آن تنفس کنترل می‌شود و در برخی موارد معیوب است . مرگ ناگهانی غیر منتظره ناگهانی در صرع در حال تبدیل شدن به یک مساله بسیار واقعی و مخرب است که در آن تنفس ناقص ، نقش حیاتی ایفا می‌کند . محققان معتقدند که تنفس ممکن است در طول و بعد از حمله ، بدون اطلاع قبلی مختل شود .

مرگ ناگهانی غیر منتظره ناگهانی در صرع ( SUDEP ) به طور فزاینده‌ای به عنوان یک مشکل بسیار واقعی و مخرب شناخته می‌شود که در آن تنفس ناقص نقش حیاتی ایفا می‌کند . محققان معتقدند که تنفس ممکن است در طول و بعد از حمله ، بدون اطلاع قبلی مختل شود .

با استفاده از تحریک الکتریکی برای فعال کردن بادامه ، گروهی از پژوهشگران دانشگاه آیوا بخش‌هایی از مغز انسان را شناسایی کرده‌اند که در آن تنفس کنترل می‌شود و در برخی موارد دچار اختلال شده و بینش مهمی را در SUDEP فراهم می‌کند .

مطالعه آن‌ها - که اولین بار محققان را در انسان‌ها تحریک کرده‌اند و گزارش از دست دادن تنفس را گزارش داده‌اند - در شماره 15 جولای مجله علم اعصاب منتشر شده‌است .

با استفاده از یک شرکت‌کننده در تحقیق با صرع عصبی - صرع که can"t با دو یا چند دارو تحت کنترل بود - که مغز او پیش از این مورد نظارت قرار گرفته بود تا کانون توجه of را ترسیم کند، محققان دریافتند که هنگامی که حملات به بادامه می‌خورد ، بیمار تنفس را متوقف می‌کند . این اثر را می‌توان با تحریک الکتریکی بادامه به کار برد . بیمار به طور قابل‌توجهی از نفس کشیدن آگاه بود ، اگرچه در آن زمان کاملا ً بیدار بود . این یافته در دو سوژه انسانی دیگر تکرار شد .

دکتر برایان Dlouhy ، استادیار جراحی عصبی در کالج پزشکی UI Carver و نویسنده این مطالعه می‌گوید : " به طور شگفت‌انگیز ، بیمار کاملا ً آگاه بود که تنفس را متوقف کرده‌است . این برای همه ما قابل‌توجه بود که یکی از ضروریات زندگی - نفس - را می‌توان مهار کرد و خود بیماران کاملا ً از این موضوع بی‌اطلاع بودند ."

دکتر جان Wemmie ، استاد روان‌پزشکی ، فیزیولوژی مولکولی ، فیزیولوژی مولکولی ، و نویسنده مقاله " اگر از او بخواهیم تا برای مدت مشابه نفس خود را نگه دارد ، برای او دشوار بود و او به سختی می‌توانست این کار را انجام دهد " . اما هنگامی که مغز تحریک شد ، او حتی متوجه شد که تنفس او متوقف شده‌است ."

دکتر جورج Richerson ، پزشک ، استاد دانشگاه عصب‌شناسی و استاد فیزیولوژی مولکولی و اعصاب و جراحی عصبی در دانشکده پزشکی UI Carver می‌گوید : " این یافته‌ها توضیح می‌دهند که چرا SUDEP بعد از حمله رخ می‌دهد ، چرا که بیماران تنفس را متوقف می‌کنند اما کاملا ً آگاه نیستند که سطح اکسیژن خون آن‌ها به تدریج کاهش می‌یابد تا سطح پایین آن‌ها کاهش یابد. نبود آگاهی مانع از فعال‌سازی واکنش است که برای بازیابی سطوح اکسیژن به حالت عادی لازم است ."

Dlouhy می‌گوید که یافته‌های team"s ممکن است در کمک به کاهش نمونه‌های of کلیدی باشد .

او می‌گوید : " تشخیص نواحی مغزی که در آن‌ها شیوع ناگهانی عفونت با تنفس تداخل پیدا می‌کند ، ممکن است به شناسایی بیماران در معرض خطر آلودگی و هدایت استراتژی‌های پیشگیرانه کمک کند ."

منبع سایت علم روز