سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

افزایش خطر عوارض ، مرگ در هنگام زایمان زنان با صرع

مبدا :

دفتر روزنامه JAMA

خلاصه :

بخش کوچکی از بارداری در زنان مبتلا به صرع رخ می‌دهد ، اما یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که این زنان ممکن است در هنگام زایمان در طی زایمان در معرض خطر بیشتری قرار بگیرند .

طبق مقاله‌ای که توسط JAMA عصب‌شناسی منتشر شده‌است ، بخش کوچکی از بارداری در زنان مبتلا به صرع رخ می‌دهد ، اما یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که این زنان ممکن است در هنگام زایمان در معرض خطر بیشتری قرار بگیرند .

بین 0.3 درصد و 0.5 درصد از تمام بارداری در زنان مبتلا به صرع رخ می‌دهد . با این حال ، داده‌های ناکافی در مورد پیامدهای obstetrical وجود دارد ، بنابراین ریسک پیامدهای نامطلوب و مرگ در این جمعیت از زنان تا حد زیادی unquantified باقی می‌ماند .

سارا سی . مک‌دونالد ، B.Sc . در مطالعه گذشته‌نگر درباره زنان باردار که از سال 2007 تا 2011 در یک مطالعه گذشته‌نگر از زنان باردار شناسایی شد ، بوستون ، بوستون و نویسندگان دیگر به نتایج obstetrical از جمله مرگ مادر ، زایمان cesarean ، زایمان و مرده بودن نگاه کردند . در مجموع نزدیک به 4.2 میلیون تخلیه مربوط به تحویل در گروه مطالعه گنجانده شده و از این 14، 151 زنان مبتلا به صرع بودند . در سراسر کشور ، این گروه شامل 69، 385 زن با صرع و در حدود 20 / 4 میلیون زن بدون صرع در بیش از 20.5 میلیون نفر کل تخلیه است .

نویسندگان دریافتند که زنان مبتلا به صرع در طی بستری شدن از 80 مورد مرگ در هر 100، 000 بارداری دچار خطر مرگ شده‌اند ، که این میزان بالاتر از 6 مورد مرگ در هر 100، 000 بارداری است که در بین زنان بدون صرع یافت می‌شود . نویسندگان چندین پیشنهاد احتیاطی را تایید کرده‌اند ، از جمله این که داده‌های آن‌ها علت نهایی مرگ در هنگام زایمان میان زنان مبتلا به صرع را نداشتند . آن‌ها همچنین به این نکته اشاره کردند که در حالی که خطر مرگ بیشتر است ، مرگ یک مادر در هنگام زایمان در میان زنان بسیار نادر است .

" صرف‌نظر از علت خاص ، این نکته که زنان مبتلا به صرع دارای ریسک فزاینده مرگ و میر هستند ، همچنان یک پیام وابسته به بالینی باقی می‌ماند که حاکی از آن است که افزایش توجه باید پرداخت شود . نویسندگان مقاله می‌نویسند که تحقیقات آینده برای تعیین علل خاص مرگ و میر و اینکه چگونه مداخلات ممکن است نتایج را بهبود بخشد ، مورد نیاز است .

این مطالعه همچنین پیشنهاد می‌کند که زنان مبتلا به صرع در افزایش خطر برای سایر پیامدهای زیان‌آور ، از جمله preeclampsia ، نیروی کار و مرده متولد می‌شوند . این مطالعه نتیجه‌گیری می‌کند که این زنان همچنین مصرف مراقبت‌های بهداشتی را افزایش داده‌اند که شامل افزایش ریسک تحویل cesarean و اقامت طولانی‌مدت بیمارستان بدون توجه به روش تحویل است.

سرمقاله : خطرات صرع در دوران بارداری : آیا واقعا ً می‌دانیم ؟

در سرمقاله مرتبط ، ژاکلین آ . French ، استاد دانشکده پزشکی Langone در دانشگاه نیویورک و Kimford Meador ، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد ، Palo Alto ، کالیفرنیا نوشت : " مطالعه مک‌دونالد و همکاران اطلاعات جدیدی را ارایه می‌دهد و چندین خطر مرتبط با حاملگی در WWE [ زنان مبتلا به صرع ] را نشان می‌دهد . با این حال ، سوالات بسیار بیشتری را نسبت به پاسخ‌های آن مطرح می‌کند . اکثر WWE سازی غیر پیچیده دارند . ما باید مکانیسم‌های اساسی این خطرات از جمله مرگ را درک کنیم تا بتوانیم جمعیت خاص در معرض خطر را شناسایی کرده و اقداماتی را برای کاهش این خطرات طرح‌ریزی کنیم . مطالعات آینده نیاز به تایید و ایجاد یافته‌های کنونی برای بهبود مراقبت‌های WWE در دوران بارداری است ."

پیشرفت در تحقیقات برای درمان تنها صرع

مبدا :

دانشگاه آدلاید

خلاصه :

انتظار می‌رود که یک کشف جدید به هزاران دختر جوان در سراسر دنیا کمک کند که از نوعی صرع ، یک تیم بین‌المللی به رهبری یک متخصص ژنتیک ، رنج می‌برند .

منبع سایت علم روز