سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

در عین حال ، برای جلوگیری از تمایز سلول‌ها به زودی ، محققان سلول‌ها را در معرض مولکول‌هایی قرار می‌دهند که مسیر سیگنال دهی دیگری را فعال می‌کنند که به نام Notch شناخته می‌شود .

محققان یک مجموعه دیگر از مولکول‌هایی که سلول‌ها را تحریک می‌کنند تا به سلول‌های مویی بالغ تمایز داده شوند اضافه کردند . این روش حدود 60 برابر سلول‌های مویی بیشتر از روش قبلی را تولید می‌کند ، که از عوامل رشد استفاده می‌کند تا سلول‌های cochlea پشتیبان را وادار به تبدیل سلول‌های مویی بدون ایجاد اولین رشد جمعیت کند .

محققان دریافتند که رویکرد جدید آن‌ها نیز در یک حلزون گوش سالم از بدن جدا شده‌است . در این آزمایش ، محققان نیازی به افزودن مجموعه دوم داروها نداشتند چون وقتی سلول‌های والد تشکیل شدند ، طبیعتا ً در معرض سیگنال‌هایی قرار گرفتند که آن‌ها را تحریک کردند تا سلول‌های مویی بالغ شوند .

کارپ می‌گوید : " ما فقط نیاز به ترویج تکثیر این سلول‌های حامی داریم و سپس آبشار سیگنال طبیعی که در بدن وجود دارد بخشی از این سلول‌ها را به سلول‌های مویی تبدیل خواهد کرد . "

مدیریت آسان

از آنجا که این درمان شامل یک مواجهه با مواد مخدر ساده است ، محققان بر این باورند که دادن آن به بیماران انسان آسان است . آن‌ها تصور می‌کنند که مواد مخدر را می‌توان به گوش میانی تزریق کرد که از آن در طول غشا به گوش داخلی نفوذ می‌کنند . این نوع از تزریق معمولا ً برای درمان عفونت‌های گوشی انجام می‌شود .

ویل مک لین می‌گوید : " ما امیدواریم که کار ما به دانشمندان دیگر اجازه دهد تا در عرض 18 ماه مطالعه آن را در بیماران انسان انجام دهند " .

کارپ می‌گوید : " محققانی که مشتاق انجام آزمایش‌ها بر روی سلول‌های مویی inner هستند ، اکنون قادر خواهند بود کار خود را تکرار کرده و تعداد بسیار زیادی از آن‌ها را برای انجام همه نوع آزمایش‌ها داشته باشند . "

کارپ ، Langer و یین همچنین بر روی اعمال این رویکرد به انواع دیگر سلول‌ها ، از جمله انواع سلول‌های روده که در تنظیم انسولین و کنترل روده هستند کار می‌کنند .

درمان ژن شنوایی را در موش ناشنوا نسبت به یک زمزمه احیا می‌کند

بهبود بردار تحویل بهتر در گوش داخلی نفوذ می‌کند و تعادل را در مدل موشی از سندروم آشر به حالت اول باز می‌گرداند .

مبدا :

بیمارستان بوستون بوستون

خلاصه :

در تابستان 2015 ، یک تیم از دانشمندان در حال احیا شنوایی ابتدایی با استفاده از روش درمان ژن هستند . اکنون تیم تحقیق گزارش می‌دهد که سطح بالاتری از شنوایی - - تا 25 دسی‌بل ، معادل یک زمزمه - - با استفاده از یک بردار درمان ژن اصلاح‌شده ، را احیا می‌کند .

در تابستان 2015 ، یک تیم در بیمارستان بوستون Children"s و مدرسه پزشکی هاروارد گزارش دادند که رسیدگی اولیه در موش‌های ناشنوا به طور ژنتیکی با استفاده از روش درمان ژنی را گزارش می‌دهد . حالا تیم تحقیقاتی بوستون Children"s گزارش می‌دهد که سطح بالاتری از شنوایی را به 25 دسی‌بل اختصاص می‌دهد ، که معادل یک زمزمه است - - با استفاده از یک بردار درمان ژن اصلاح‌شده در چشم و گوش ماساچوست .

بردار جدید و مطالعات موشی در دو مقاله پشت به عقب در Nature Biotechnology شرح داده می‌شوند .

در حالی که بردارهای قبلی تنها قادر به نفوذ به سلول‌های مویی درونی cochlea"s بوده‌اند ، اولین مطالعه در طبیعت نشان داد که یک بردار مصنوعی جدید ، Anc80 ، که به سلامت به سلول‌های موی خارجی سخت منتقل می‌شود در هنگام معرفی به حلزونی گوش ( تصویر را ببینید ) . این سه نفر از محققان ارشد دانشکده پزشکی هاروارد ، جفری آر بودند . Holt PhD از بیمارستان بوستون : Konstantina Stankovic ، MD ، ، دکترای حقوق . چشم و گوش و Luk H . Vandenberghe ، دکترای خود را در سال 2015 در مراسم عشای ربانی رهبری کرد . مرکز درمانی چشم و Ear"s Grousbeck Gene .

منبع سایت علم روز