سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

مرگ ناگهانی غیر منتظره ناگهانی در کودکی ( SUDI ) در هر سال در انگلستان و ولز در حدود 300 تا 400 مورد SUDI است . SUDI به عنوان مرگ ناگهانی و غیرقابل توضیح یک نوزاد تعریف می‌شود که به عنوان امکان منطقی در 48 ساعت گذشته در نظر گرفته نشده است .

علت مرگ در حدود دو سوم از موارد SUDI غیرقابل توضیح باقی می‌ماند و اغلب آن‌ها به عنوان سندرم مرگ ناگهانی نوزاد ( SIDS ) دسته‌بندی می‌شوند . عوامل خطر بالقوه خطرناک برای SIDS به خوبی تاسیس شده‌اند ، از جمله سیگار کشیدن والدین ، چهره خواب نوزاد - پایین و یا در کنار خواب ، و cosleeping با پدر و مادری که الکل یا مواد مخدر مصرف کرده‌است . با این حال ، SIDS از دهه 90 میلادی به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده‌است و اکنون عمدتا ً در ارتباط با محرومیت اجتماعی و عوامل خطر modifiable رخ می‌دهد .

این مقاله ، تحلیل کیفی بررسی‌های موردی جدی در مورد مرگ و میر نوزادان غیر منتظره ، بررسی موردی جدی در انگلستان را از آوریل 2011 تا مارس 2014.Thes مورد بررسی قرار داد . بررسی پرونده جدی ( SCRs ) برای بهبود شیوه کار متخصصان و ادارات به صورت انفرادی و جمعی برای حفاظت و ارتقای رفاه کودکان برگزار می‌شود . SCRs سوال نمی‌کنند که چگونه یک کودک به چه کسی آسیب می‌بیند یا مرد ، یا چه کسی مسئول است ؛ این مسائل مربوط به پلیس و coroners هستند .

پژوهشگران به 27 مورد از 30 بررسی که در طول دوره زمانی برگزار شد دست یافتند . آن‌ها در 18 پرونده دریافتند که والدین با افراد حرفه‌ای ، 18 خانواده دچار الکل یا وابستگی مواد مخدر نشده اند ، در 13 مورد والدین سوابق کیفری داشتند و نه مورد آزار و اذیت خانوادگی وجود داشت .

تجزیه و تحلیل 27 بررسی همچنین نشان داد که 18 مورد مرگ در محیط‌های خواب بسیار خطرناک رخ داده‌است ؛ 16 نفر از افراد درگیر cosleeping و 13 نفر از کسانی که مست بودند یا مواد مخدر مصرف کرده بودند اتفاق افتاد .

دکتر Garstang"s گفت که این تحقیق نشان داد که غفلت بلند مدت یک ویژگی برجسته در 15 مورد از 27 مورد بوده‌است : " یازده خانواده یا خواهر و برادر به عنوان لباس‌های کثیف ، گرسنه ، ناکافی ، و هفت خانواده که در خانه‌هایی زندگی می‌کردند که به عنوان کثیفی توصیف شده‌بودند ، گزارش شدند . چهار مادر فاقد مهارت‌های اساسی پدر و مادر بودند و یک پدر پس از ترک کردن کودکان خردسال خود به تنهایی به خاطر بی‌توجهی به کودکان مجرم شناخته شد ."

جنی وارد ، مدیر خدمات مشاوره لالایی می‌گوید : " ما از این مطالعه استقبال می‌کنیم ، که نیاز مبرم به توصیه‌های خواب امن‌تر را به تمامی والدین و مراقبان ، به ویژه خانواده‌های آسیب‌پذیر که در آن حمایت اضافی اغلب مورد نیاز است ، نشان می‌دهد . در حالی که رسیدن به والدین آسیب‌پذیر می‌تواند چالش برانگیز باشد ، این مطالعه نشان می‌دهد که می‌تواند در نهایت جان کودکان را نجات دهد ."

کاغذی که در بایگانی بیماری در دوران کودکی به چاپ می‌رسد به این نتیجه رسیده‌است که مورد توجه بیشتر در مورد چگونگی حمایت از چنین خانواده‌های آسیب‌پذیر مورد نیاز است . دکتر Garstang افزود : " یک چالش باقی مانده این است که چگونه پیام‌های سالم خواب را به خانواده‌هایی با خطر بالا تحویل دهید که ممکن است برای رسیدن به آن‌ها دشوار باشد .

علی‌رغم 25 سال کمپین ‌های خواب سالم ، برخی از والدین هنوز دریافت نمی‌کنند و نه درک می‌کنند و نه درک کردن و یا انتخاب نکردن این توصیه ، و در نتیجه در بسیاری از نوزادان در معرض شرایط خواب خطرناک قرار دارند . تحقیقات آینده باید بر چگونگی حمایت و تعامل با این خانواده‌های آسیب‌پذیر تمرکز کند ."

تحریک عمقی یک شبه حافظه را بهبود می‌بخشد

تکنیک غیر تهاجمی ، حافظه ذخیره حافظه را بدون مزاحمت ایجاد می‌کند.

مبدا :

جامعه علم اعصاب

خلاصه :

تحقیقات جدید در انسان‌ها پتانسیل بهبود حافظه را با تکنیک تحریک مغزی غیر تهاجمی که در طول خواب تحویل داده می‌شود ، نشان می‌دهد . نتایج حاصل از پروژه‌ای است که هدف آن درک بهتر فرآیند ادغام حافظه است، که می‌تواند به عملکرد حافظه بهبودیافته در جمعیت‌های سالم و بیمار تبدیل شود .

منبع سایت علم روز