سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

فقدان of نتایج جالب دیگری در مغز دارد . در روز دوم رشد جنینی ، گروه کوچکی از سلول‌ها معمولا ً از غده پینه آل دور می‌شوند و تقریبا ً همیشه به قسمت چپ مغز منتقل می‌شوند . این سلول‌ها باعث ایجاد بافت اطراف برای رشد ویژگی‌های نیمه چپ مغز می‌شوند . وقتی Bsx کم است ، این سلول‌ها شکل نمی‌گیرند و مغز دو نیمه درست را ایجاد می‌کند . اگرچه این مطالعه بر رشد و نمو جنین متمرکز است ، اما فرصت‌های جدیدی را برای مطالعات رفتاری ایجاد می‌کند . به عنوان مثال ، به عنوان مثال ، یک گروه تحقیقاتی آمریکایی دریافتند که ماهی‌ها دارای مغزهای متقارن ، ناهنجاری‌هایی را نمایش می‌دهند که اضطراب تشدید شده را تفسیر کرده‌اند .

در دهه‌های اخیر ، این zebrafish به مدت چهار سال به یکی از مدل‌های بسیار محبوب برای مطالعات ژنتیک تبدیل شده‌است . تکثیر می‌شود و به سرعت رشد می‌کند : زنان در هر هفته 300 تخم می‌گذارند که هر کدام می‌تواند در 12 تا 16 هفته به بلوغ برسد . شفافیت جنین به این معنی است که سلول‌های موجود در جنین در حال توسعه را می‌توان حتی تا مرحله لاروی اولیه مشاهده کرد . این کشور به عنوان یک مهره‌داران دارای بسیاری از ژن‌ها هستند که دارای یک تابع مشابه و یا یک تابع مشابه در انسان‌ها هستند .

گروه تحقیقاتی ( ولفگانگ Driever ) فرآیندهای سیگنالینگ در طول توسعه zebrafish را در چارچوب خوشه of Excellence - - مرکز مطالعات بیولوژیکی Biological بررسی می‌کند . خط انتقال Bsx جدید - ناقص می‌تواند به عنوان یک سیستم مدل برای تحقیقات آینده در مورد نقص در رشد غده پینه آل و منجر به اختلالات رفتاری ناشی شود .

تغییر در سلول‌های مغزی مرتبط با اعتیاد به مواد مخدر ، حمله خواب

messengers شیمیایی به وفور در مصرف کنندگان هروئین وجود دارند و مبتلا به حمله خواب هستند .

مبدا :

دانشگاه کالیفرنیا - لس‌آنجلس

خلاصه :

دو اکتشاف - - یکی در مغز مردم با اعتیاد به هروئین و دیگری در مغز موش خواب‌آلود - - به messengers شیمیایی در مغز که خواب و اعتیاد را تنظیم می‌کند - روشن می‌کنند .

محققان UCLA می‌گویند که دو اکتشاف - - یکی در مغز مردم با اعتیاد به هروئین و دیگری در مغز موش‌های خواب‌آلود - - به messengers شیمیایی در مغز که خواب و اعتیاد را تنظیم می‌کنند - روشن می‌کنند .

در سال 2000 ، محققان UCLA کشف کردند که حمله حمله انسان به دلیل از دست دادن حدود 90 درصد از 80 هزار سلول مغزی حاوی hypocretin ، یک messenger شیمیایی و یا انتقال‌دهنده عصبی است که در تنظیم خواب مهم است . بی‌خوابی ناشی از خواب‌آلودگی زیاد ، ناتوانی خواب ( احساس آگاهانه بودن اما قادر به حرکت ) ، توهم و اپیزودهای of ، فقدان نسبی یا کلا ً از دست دادن کنترل ماهیچه است که اغلب با احساس قوی از جمله خنده ایجاد می‌شود .

براساس گزارش بنیاد ملی خواب ، Narcolepsy حدود 2، 000 تا 3، 000 نفر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ، اما سال‌ها تشخیص داده نمی‌شود . اختلال خواب معمولا ً در دوران کودکی و یا نوجوانی شروع می‌شود .

در یک مطالعه جدید ، این پژوهشگران کشف کردند که افراد معتاد به هروئین به طور متوسط 54 درصد بیشتر از مردم را بدون اعتیاد تولید می‌کنند . آن‌ها در موش‌ها تایید کردند که مواد مخدر موجب این افزایش می‌شود. افزایش در سلول‌های hypocretin به مدت چهار هفته پس از discontinuation عمل‌آوری مورفین و بعد از مورفین بدن حیوانات به طول انجامید .

محققان فرض کردند که مورفین ، جز فعال در هروئین ، ممکن است نورون‌های ایجاد شده گم‌شده را در افراد مبتلا به حمله خواب احیا کند . برای آزمایش این ایده ، محققان از موش‌هایی که توسط از دست دادن سلول‌های hypocretin ساخته شدند و به آن‌ها مورفین دادند ، استفاده کردند . محققان دریافتند که مورفین تعداد سلول‌های تولید کننده hypocretin را افزایش داده و علایم narcoleptic آن‌ها ناپدید شده‌است .

منبع سایت علم روز