سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

تولید مداوم of در موش‌ها پس از درمان discontinuing مورفین حاکی از آن است که ممکن است انسان‌ها پس از توقف استفاده از هروئین به تولید hypocretin ادامه دهند . محققان فرض می‌کنند که این افزایش قابل‌توجه ممکن است عاملی در مصرف مواد مخدر باشد . علاوه بر این، افزایش تعداد سلول‌های hypocretin به سطوح نرمال ممکن است به طور بالقوه علایم narcoleptic را در انسان‌ها معکوس کند . با این حال ، قبل از این که این کار به عنوان یک درمان برای حمله خواب در افراد توصیه شود ، کار بیشتری در موش‌ها لازم است . بعد ، محققان می‌خواهند بفهمند که آیا کاهش سلول‌های hypocretin - یا مسدود کردن عمل of پپتید که در آن آزاد می‌شوند - - می‌تواند خروج طولانی‌مدت از مواد مخدر را آسان‌تر و جلوگیری از بازگشت کند .

پلک دیسک نرم ممکن است نشانه گرفتگی تنفس باشد

مبدا :

سیستم بهداشت دانشگاه Loyola

خلاصه :

یک مطالعه جدید ، ارایه شواهد بیشتر مبنی بر این است که ممکن است پلک‌های شل ممکن است نشانه‌ای از تنفس در خواب باشند . این مطالعه نشان داد که 53 درصد از بیماران گرفتگی تنفس ، پلک‌های بالایی دارند که شل و لاستیک بودند .

مطالعه پزشکی ایگناتیوس ، شواهد بیشتری را در این زمینه ارائه می‌دهد که ممکن است که پلک‌های شل ممکن است نشانه‌ای از تنفس در خواب باشند .

در مطالعه‌ای که در مجله The سطح ocular منتشر شد ، دکتر چارلز Bouchard ، نویسنده مربوط به دکتر چارلز Bouchard ، گزارش داد که 53 درصد از بیماران گرفتگی تنفس ، پلک‌های بالایی دارند که سست و شل بودند . The موارد گرفتگی تنفس با the مورد پلک‌های شل در ارتباط بود ، اما این ارتباط به اندازه کافی قوی نبود که به لحاظ آماری معنی‌دار در نظر گرفته شود .

گرفتگی تنفس شبانه ( OSA ) زمانی رخ می‌دهد که راه تنفسی فوقانی به طور مکرر مسدود شود و از خواب راحت جلوگیری شود . علایم شامل خر خر بلند ، خواب‌آلودگی و خستگی بیش از حد روز و خستگی می‌شوند . OSA حدود 34 درصد از مردان و 17 درصد زنان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ، اما در حدود 80 درصد افرادی که مبتلا شده‌اند تشخیص داده نشده اند . گزارش مدرسه پزشکی هاروارد در سال 2010 تخمین زد که گرفتگی تنفس متوسط تا متوسط با 115 میلیارد دلار در هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی ، پشت تنها سرطان ، دیابت و بیماری‌های قلبی عروقی در ارتباط بوده‌است .

دکتر Bouchard ، رئیس بخش of eyelid ، می‌گوید : پلک‌های لاجوردی در افرادی یافت می‌شوند که دارای یکی از سه شرایط مرتبط هستند : پلک زدن پلک زدن، پلک زدن پلک چشم ( پلک زدن ) .

مطالعه ایگناتیوس شامل 35 بیمار بود که به وسیله متخصصان خواب ایگناتیوس به خاطر بدگمانی به نفس در خواب مورد ارزیابی قرار می‌گرفتند . مطالعات شبانه تایید کردند که 32 نفر از این بیماران گرفتگی تنفس را تجربه کرده‌اند . آزمایش‌ها انجام‌شده توسط ophthalmologists نشان داد که 17 تن از 32 بیمار sleep خواب ( 53 درصد ) نیز پلک می‌زدند .

در میان روش‌هایی که برای اندازه‌گیری پلک‌های نیمه‌بسته به کار گرفته شد ، ابزار اندازه‌گیری ای بود که در Loyola به نام a ساخته شده‌بود . محققان فرض کردند که این تکنیک اندازه‌گیری عینی ، یک پیش‌بینی‌کننده دقیق‌تر از گرفتگی تنفس را ارایه می‌دهد .

روشن نیست که چرا apnea خواب با پلک‌های شل در ارتباط است . یک نظریه نشان می‌دهد که شرایط با التهاب درجه پایین مرتبط است که باعث تخریب الاستین پوست می‌شود، پروتئینی که به پوست و بافت‌های دیگر اجازه می‌دهد تا پس از کشش و یا منقبض شدن شکل خود را ازسر بگیرند .

محققان نتیجه‌گیری کردند : " گرفتگی تنفس مصنوعی یک بیماری underdiagnosed شدید است و بدون درمان منجر به افزایش عوارض و مرگ و میر می‌شود . آن‌ها در موقعیت منحصر به فرد برای شناسایی بیماران در معرض خطر گرفتگی تنفس بازدارنده و رسیدگی به این مشکل حاد در سلامت عمومی قرار دارند ."

تغییرات مغزی مربوط به نیاز به خواب

مبدا :

مرکز پزشکی جنوب غربی

خلاصه :

همه ما تجربه کرده‌ایم که خسته می‌شویم و با طراوت از خواب بیدار می‌شویم ، با این حال ، این که چگونه این اتفاق در سطح مولکولی رخ می‌دهد ، یک راز باقی می‌ماند . یک مطالعه بین‌المللی ، مروری نو بر بیوشیمی نیاز خواب در مغز را نشان می‌دهد .

منبع سایت علم روز