سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

حفظ حافظه و نیز توانایی شما برای فکر کردن به وضوح و تصمیم‌گیری ، یک هدف کلیدی برای افراد در سن آن‌ها است . محققان علاقه رو به رشد در نقش خواب در کمک به بزرگسالان مسن‌تر دارند تا عملکرد ذهنی سالم خود را حفظ کنند .

اخیرا ً، محققان اطلاعات ارائه‌شده توسط نزدیک به 3000 بزرگ‌سال چینی را مورد بررسی قرار دادند و یاد گرفتند که آیا گرفتن یک چرت بعد از ظهر تاثیری بر سلامت روانی دارد . مطالعه آن‌ها در مجله انجمن Geriatrics آمریکا منتشر شد .

نزدیک به 60 درصد از مردم این مطالعه گفتند که بعد از ناهار بعد از ناهار چرت می‌زنند . آن‌ها حدود 30 دقیقه تا بیش از 90 دقیقه چرت زدند و اغلب افرادی که چرت می‌زدند در حدود 63 دقیقه خوابید .

شرکت کنندگان چندین آزمایش برای ارزیابی وضعیت روانی خود انجام دادند . آن‌ها به سوالات ساده پاسخ دادند - مانند سوالاتی در مورد تاریخ ، فصل سال و غیره - - و آن‌ها برخی مشکلات ریاضی اساسی را انجام دادند . از شرکت کنندگان همچنین خواسته شد تا کلمات را حفظ کرده و به یاد داشته باشند، و از آن‌ها خواسته شد که طرح‌های ساده هندسی را کپی کنند . در نهایت ، این افراد مسن‌تر چینی از سوالاتی در مورد چرت زدن و عادت‌های خواب شبانه پرسیده شدند .

براساس نتایج study"s ، افرادی که پس از ناهار چرت می‌زنند ، در مقایسه با افرادی که چرت نمی‌زنند ، در آزمون‌های ذهنی بهتر عمل کردند . آن‌هایی که حدود یک ساعت چرت می‌زنند بهتر از کسانی هستند که کوتاه‌تر یا بیشتر استراحت می‌کنند . People که چرت می‌زدند ، چرت کوتاه ، یا چرت زدن طولانی‌تر در توانایی ذهنی خود که حدود چهار تا شش برابر بیشتر از افرادی بود که چرت می‌زدند .

افرادی که چرت نمی‌زنند و those که کوتاه‌تر یا طولانی‌تر می‌شوند در توانایی‌های ذهنی خود دچار همین رکود می‌شوند و انتظار می‌رود که افزایش پنج ساله در سن سبب شود .

این خلاصه از " Napping و Cognition " در بزرگسالان سالمند چینی است : یافته‌ها از مطالعه سلامت چین و مطالعه طولی ( CHARLS ) ارزیابی پایه ( CHARLS ) . این مطالعه در سال 2017 از مجله انجمن Geriatrics آمریکا ، پیش از چاپ به صورت آنلاین ظاهر می‌شود . نویسندگان این مطالعه ، Junxin لی ، دکترا ، پاملا زی . Cacchione ، دکترای ؛ نانسی هاجسون ، دکترا ، باربارا Riegel ، دکترا ، برندان تی . کینان ، MS ، توماس تی . Scharf ، MD ، دکترا ، کتی C . ریچاردز ، دکترا ، و Nalaka S . Gooneratne ، MD.

چگونه می‌توانم به فرزندم کمک کنم که بخوابد و بخوابد ؟

مبدا :

سیستم بهداشت دره

خلاصه :

به طور کلی ، مطالعات نشان می‌دهد که 15 تا 20 درصد از یک تا سه‌ساله به داشتن nightwakings ادامه می‌دهند . به گفته یک متخصص ، " انجمن‌های خواب نامناسب علت اصلی of مکرر هستند . انجمن‌های خواب آن شرایطی هستند که معمولا ً در زمان شروع خواب و در حضور نوزاد یا کودک به خواب رفتن یاد گرفته‌اند . پس از آن شرایط مشابه برای نوزاد یا کودک لازم است که پس از arousals عادی شبانه به خواب بر گردند ."

به طور کلی ، مطالعات نشان می‌دهد که 15 تا 20 درصد از یک تا سه‌ساله به داشتن nightwakings ادامه می‌دهند . به گفته استفانی Zandieh ، مدیر مرکز اختلالات خواب کودکان و مرکز Apnea ، " تداعی نامناسب " دلیل اصلی of مکرر هستند . انجمن‌های خواب آن شرایطی هستند که معمولا ً در زمان شروع خواب و در حضور نوزاد یا کودک به خواب رفتن یاد گرفته‌اند . پس از آن شرایط مشابه برای نوزاد یا کودک لازم است که پس از arousals عادی شبانه به خواب بر گردند ."

دکتر Zandieh اضافه می‌کند : " انجمن‌های خواب می‌توانند مناسب باشند ( به عنوان مثال ، مکیدن ، پرستاری ، حضور والدین ) و انجمن‌های خواب Problematic آن‌هایی هستند که به مداخله والدین نیاز دارند و در نتیجه نمی‌توانند به طور مستقل توسط کودک بیدار شوند و در طول شب بیدار شوند ."

منبع سایت علم روز