سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

انجمن‌های خواب می‌توانند مناسب باشند . اضافه می‌کند : " انجمن‌های خواب مشکل‌آفرین آن‌هایی هستند که به مداخله والدین نیاز دارند و بنابراین نمی‌تواند مستقل از بیدار شدن کودک در طول شب , دوباره برقرار شود . "

در اینجا چند نکته مفید برای کمک به کودک شما در طول شب آورده شده‌است :

5. 1 . به طور طعنه‌آمیز , هر چه کودک شما خسته باشد , بیشتر اوقات در طول شب بیدار خواهد شد . به این ترتیب , مطمئن باشید که کودک شما در طول روز به چرت زدن ادامه می‌دهد و خواب اولیه را تنظیم می‌کند .

یک شی عشق یا عشق را به کودک خود معرفی کنید . یک شی انتقالی مانند یک اسباب‌بازی , عروسک یا پتو , به کودک کمک می‌کند که در زمان حضور شما ایمن و امن باشد . به کودک خود کمک کنید تا از طریق آن به عنوان بخشی از روتین خواب به یک شی امنیتی متصل شود . به علاوه سعی کنید هر زمان که در آغوش می‌گیرید و یا فرزندتان را تسلی می‌دهید , این شی را نیز در آن بگنجانید .

روتین خواب : ایجاد یک روتین خواب مداوم که شامل فعالیت‌های آرام و لذت بخش مانند حمام و داستان خواب است.

محیط اتاق‌خواب سازگار با محیط : اطمینان حاصل کنید که محیط اتاق‌خواب کودک در هنگام خواب و در طول شب یک‌سان است . ( نور فلاش )

سپس کودک خود را به رختخواب ببرید : بعد از خواب روتین , کودک را به تخت‌خواب خود بگذارید و اتاق را ترک کنید . به خاطر داشته باشید , کلید داشتن کودک در طول شب این است که یاد بگیرد روی خودش بخوابد تا وقتی که در طول شب بیدار می‌شود بخوابد .

روش چک کردن : اگر کودکتان گریه می‌کند یا فریاد می‌زند, او را بررسی کنید . هر وقت دلت خواست صبر کن . برای برخی کودکان , بررسی مکرر موثر است . تا زمانی که گریه می‌کند یا ناراحت است به بازگشت خود ادامه دهید . ملاقات باید کوتاه ( یک دقیقه ) و غیر محرک باشد . به آرامی به کودک بگویید وقتش است که به خواب بروید . هدف بازگشت به اتاق این است که به کودک خود اطمینان دهید که هنوز حضور دارید و مطمئن شوید که فرزند شما خوب است .

در طول شب به کودک خود پاسخ دهید : در ابتدا , در طول شب به کودک خود پاسخ دهید . اگر کودک شما در شب بعد از چندین هفته بیدار شود , از همان روش چک در طول شب هنگام خواب استفاده کنید .

یک رویکرد تدریجی تری وجود دارد : برخی والدین احساس می‌کنند زمانی که کودک به خواب می‌رود , احساس بزرگی از اولین قدم برای آن‌ها و فرزند خود دارد . یک رویکرد تدریجی این است که به کودک خود آموزش دهید که به تنهایی به خواب رود , اما با شما در اتاق . این رویکرد ممکن است طولانی‌تر شود , اما می‌تواند احساس راحتی بیشتری برای برخی از خانواده‌ها داشته باشد. اولین قدم این است که کودک خود را در گهواره قرار دهید و روی صندلی کنار آن بنشینید . یک‌بار که بتواند به طور مداوم به خواب برود , هر سه‌تا چهار شب دورتر و دورتر , تا زمانی که شما در راهرو هستید و دیگر در معرض دید نیست .

باید سازگار باشد و تسلیم نشوید . شب اول خیلی چالش برانگیز است و اغلب شب دوم یا سوم بدتر از شب اول است . با این حال , طی چند شب تا یک هفته , شاهد بهبود خواهید بود .

از دست دادن خواب بر روی تبعیض چیست? تبعیض روزمره ممکن است به مشکلات خواب کمک کند

منبع :

سلامت گربهماهیان : آقای ویلیامز و ویلکینز

خلاصه :

افرادی که در زندگی روزمره تبعیض بیشتری می‌بینند , براساس معیارهای ذهنی و عینی , دارای نرخ بالاتری از مشکلات خواب هستند .

افرادی که در زندگی روزمره تبعیض بیشتری می‌بینند , براساس معیارهای ذهنی و عینی , دارای نرخ بالاتری از مشکلات خواب هستند . این ژورنال به چاپ رسیده‌است .

منبع سایت علم روز