سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی

به طور قابل‌توجهی ، سطوح مارکرهای سلولی بیماری - - از جمله سطوح بتا amyloid و plaques - - در موش‌های with - 1 در مقایسه با کنترل‌ها ، به طور قابل‌ملاحظه‌ای پایین‌تر بودند .

آزمایش‌ها group"s نشان می‌دهد که neuregulin - 1 با بالا بردن سطوح یک آنزیم به نام neprilysin ، plaques را تجزیه می‌کند که در مقابل بتا - بتا دیده می‌شود . اما این احتمالا ً تنها مسیری نیست که از طریق آن neuregulin - 1 مزایای خود را به ارمغان می‌آورد ، و این گروه در حال بررسی مکانیسم‌های ممکن دیگری است - مانند اینکه آیا پروتیین سیگنال دهی بین نورون‌ها را بهبود می‌بخشد ، که در Alzheimer"s اختلال ایجاد می‌کند - - می‌گوید که این گروه در گروه Lee"s هم‌کار تحقیق است .

یک درمان neuregulin - 1 در بازار موجود نیست ، اگرچه در آزمایش‌ها بالینی به عنوان یک درمان بالقوه برای نارسایی قلبی مزمن و بیماری Parkinson"s مورد بررسی قرار می‌گیرد . یک مزیت of - 1 به عنوان یک داروی بالقوه این است که می‌تواند مانع از سد خونی مغزی شود ، که به این معنی است که می ‌توان آن را نسبتا ً مهار کرد اگر چه کارایی واضح نیست . از طرف دیگر ، تحقیقات دیگر نشان می‌دهد که خیلی از پروتئین به عملکرد مغز آسیب وارد می‌کند. با کار با شیمی دان‌ها در Salk ، تیم Lee"s با یک مولکول کوچک مواجه شده‌است که می‌تواند سطوح of - 1 موجود را افزایش دهد - 1 ( به جای دادن مستقیم آن ) و تست کردن آن در سلول‌ها . این درمان جایگزین می‌تواند راه بهتری برای جلوگیری از تشکیل plaques باشد زیرا مولکول‌های کوچک سریع‌تر از مانع خون خون عبور می‌کنند .

این گروه همچنین به neuregulin - 1 برای ارتباط خود با شیزوفرنی علاقه‌مند است . یک تغییر در ژن neuregulin - 1 - - یک تغییر واحد در یک حرف از کد DNA برای پروتیین - - در خانواده‌ها مبتلا به شیزوفرنی یافت‌شده و مربوط به بیماری آلزایمر زودهنگام با روان‌پریشی می‌باشد . لی می‌گوید : این پروتئین ممکن است راهی برای درک همپوشانی بین اختلالات مغزی و دیگر اختلالات مغزی باشد .

یک اخطار مهم این است که تحقیق جدید در یک نوع از مدل موشی of انجام شد . لی می‌گوید : " گروه Lee"s در حال آزمایش neuregulin - 1"s بر روی مدل‌های دیگر است و کار بیشتری پیش از neuregulin - 1 می‌تواند به یک درمان تبدیل شود، اما ما در مورد پتانسیل آن ، احتمالا ً در ترکیب با سایر داروها برای بیماری Alzheimer"s هیجان‌زده هستیم . "

اختلالات مغزی microscale و macroscale در شیزوفرنی در ارتباط هستند .

مبدا :

Elsevier

خلاصه :

اختلالات مغزی در شیزوفرنی ، در the ( تغییرات در اتصالات سیناپسی بین نورون‌ها ) و macroscale ( تغییر یافته بین مناطق مغز ) شناسایی شده‌اند . یافته‌های این دو سطح غیر عادی به طور جداگانه ظهور کرده‌اند ، اما یک مطالعه جدید گزارش می‌دهد که تغییرات microscale و macroscale ممکن است دست به دست هم بدهند .

اختلالات مغزی در شیزوفرنی ، در the ( تغییرات در اتصالات سیناپسی بین نورون‌ها ) و macroscale ( تغییر یافته بین مناطق مغز ) شناسایی شده‌اند . یافته‌های این دو سطح غیر عادی به طور جداگانه ظهور کرده‌اند ، اما یک مطالعه جدید در مورد روان‌پزشکی زیستی گزارش می‌دهد که تغییرات microscale و macroscale ممکن است دست به دست هم بدهند .

جان Krystal ، سردبیر نشریه روان‌پزشکی زیستی ، می‌گوید : " این مطالعه نشان می‌دهد که اختلالات ارتباطی میان سلول‌های عصبی مغز در مغز در شیزوفرنی وجود دارد . "

تحقیقات در مورد منشا neurobiological شیزوفرنی ، نشان‌دهنده کاهش تراکم تیغ‌های نورونی است، که در آن نورون‌ها با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند تا ارتباط برقرار کنند . به موازات ، مطالعات تصویرسازی تشدید مغناطیسی ( MRI ) کاهش در ماده سفید مقیاس بزرگ را نشان داده‌اند ، مسیرهای متصل به مناطق مختلف مغز . اما چگونه تغییرات در این دو سطح اتصال در شیزوفرنی ، یک سوال باز باقی می‌ماند .

منبع سایت علم روز